掃呢頁CODE去手機

2017年10月7日 星期六

騷3吋事業線!高海寧24吋腰Fit到漏 __,高海寧,

高海寧話呢身裝扮唔性感喎!無綫小花高海寧以一身白色低胸打扮亮相台慶亮燈儀式,盡騷3吋事業線搶鏡!高海寧表示自己代表《森美旅遊團》宣傳,又自爆日本外景期 ...


高海寧話呢身裝扮唔性感喎!


無綫小花高海寧以一身白色低胸打扮亮相台慶亮燈儀式,盡騷3吋事業線搶鏡!高海寧表示自己代表《森美旅遊團》宣傳,又自爆日本外景期間買了不少東西返港。

當問到是晚打扮,是否與造型師溝通過不想太性感?高海寧說:「係㗎,都唔係好性感啫,最緊要靚囉。(『重頭戲』放番喺台慶當晚?)未知,都未揀衫,最緊要啱自己啫。(造型師想你晒多啲腰?)所以要keep得好啲。(你入行以嚟keep得最辛苦嘅時候?)又唔可以咁講,我本身都為食嘅,依家24吋(腰圍)。(好滿意?)想再結實啲,但如果想有腹肌都好難,要做好多腹部運動同注意飲食先得,我都半放棄狀態㗎。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!