網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月6日 星期五

【男方曾離婚:我想認真走下去】36歲阿嬌認戀32歲「醫界王陽明」:希望能開花結果 __,阿嬌,鍾欣潼,

(新增阿嬌回應)阿嬌鍾欣潼嘅戀情一向好神秘,就算幾多男仔喺佢身邊出現都好,都只會係朋友,不過阿嬌最近就有一個新嘅男性朋友,就係32歲有「醫界王陽明」之 ...


(新增阿嬌回應)阿嬌鍾欣潼嘅戀情一向好神秘,就算幾多男仔喺佢身邊出現都好,都只會係朋友,不過阿嬌最近就有一個新嘅男性朋友,就係32歲有「醫界王陽明」之稱嘅頼弘國,現任職陳怡蓉老公薛博仁嘅醫美診所。

阿嬌早排喺台灣拍網劇《動物系戀人啊》,8月底嘅時候,阿嬌就被影到去到聖緹雅診所,當時經理人解釋佢只係經朋友介紹去體驗高壓氧艙,係去改善肩頸舊疾,而唔係微整。

當時,台灣《蘋果》接獲該劇組有人爆料,話好幾次都見到有個高大靚仔嘅男人,會去接阿嬌收工,後來發現阿嬌住喺台北嘅一間公寓式酒店,但因為都從地下場進出,所以影唔到新歡一齊嘅畫面。其實頼弘國曾經被影到著背心輕便裝扮,喺該酒店行出嚟,證實佢哋兩個喺台北一直低調來往。據知兩人噚晚更雙雙在香港有親密互動!

而台灣《蘋果》就問到過頼弘國係唔係同阿嬌拍拖,佢就透過診所大方認愛:「我很喜歡她,她是很好的女生,也是我想認真走下去的對象。」

阿嬌回應新戀情時話:「雖然認識嘅時間不是很長,但是他好關心我,令我有被愛的感覺,雖然他是一個非常忙碌的人,經常飛來飛去,但就算是這樣他仍十分努力去爭取互相了解大家的機會,雖然過往的愛情道路十分崎嶇,但我亦仍然相信愛情,希望今次能得到大家的祝福,我希望這段感情能夠開花結果。」



上月中,賴弘國喺阿嬌住嘅地方着住小背心出現。(台灣蘋果日報) (台灣蘋果日報)
阿嬌喺台灣拍咗3個月網劇。(微博圖片) (ig圖片) (台灣蘋果日報圖片)
(台灣蘋果日報圖片)

鍾意就快D Share啦!