掃呢頁CODE去手機

2017年10月26日 星期四

52歲牛一!郭富城撇甩老婆囡囡風騷慶生 __,慶生,郭富城,

郭富城52歲生日喇,生日快樂!今日就係天王郭富城52歲生日,踏正城城生日呢個大日子,其經理人小美喺社交網站上載城城慶祝生日嘅相,不過主角唔只一個,城城 ...


郭富城52歲生日喇,生日快樂!


今日就係天王郭富城52歲生日,踏正城城生日呢個大日子,其經理人小美喺社交網站上載城城慶祝生日嘅相,不過主角唔只一個,城城仲同本月底生日嘅排舞師Sunny Wong(黃國榮)齊齊切蛋糕,見兩個主角同蛋糕影相嗰陣都要跳舞助興一番,就知道佢哋幾咁開心!,不過城城太太方媛就未見影,唔知係咪因為太夜要照顧BB所以冇嚟呢?

另外,小美又上載咗楊千嬅老公丁子高同城城慶祝嘅相,個蛋糕仲係精心設計,係舞台王者嘅造型,真係好有心呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!