掃呢頁CODE去手機

2017年10月15日 星期日

浸溫泉解放B奶 鄺潔楹畀裸男喪𥄫 __,鄺潔楹,

係正嘅!無綫娛樂新聞主播鄺潔楹(Judy)一向以甜美笑容見稱,早前已在盛產咪神與索女的旅遊節目《3日2夜》中突圍而出,泳衣造型超吸睛深受一班網民歡迎。 ...


係正嘅!


無綫娛樂新聞主播鄺潔楹(Judy)一向以甜美笑容見稱,早前已在盛產咪神與索女的旅遊節目《3日2夜》中突圍而出,泳衣造型超吸睛深受一班網民歡迎。而在昨日播出的新一集中,Judy與小鮮肉男藝員鄭衍峰拍檔介紹北海道之旅,Judy更再次以泳裝現身螢幕,以間條tube設計泳衣解放B cup上圍與香肩,即時成為網民熱話,大讚Judy細細粒超可愛有女友氣質,而鄭衍峰的「冰格」腹肌亦同樣吸晴。

浸足五個溫泉

Judy接受東網訪問,講到其泳衣look深受網民歡迎,她笑說:「我都有睇留言,但啲網民好似留意鄭衍峰多過我喎!(身形細粒輸蝕?)咁我笑容搭救番!(泳裝好勁?)今次都浸咗五個溫泉,但得呢個可以泳衣上陣,其他都要毛巾,拍嗰時好多日本男人全裸喺度浸,仲有位荷蘭男遊客,工作人員請佢坐過少少,佢就坐正我前面,拍時全程全裸望住我,搞到我都有少少尷尬,畀我感覺佢又唔尷尬喎。(有搭訕?)可能見好多工作人員圍所以冇」

Keep Fit冇要戒口

Judy又大呻為配合拍攝而戒口:「全程拍咗14日,總共有4集,我第一次去北海道,因為要keep住出鏡唔可以放肆勁食,都忍得幾辛苦,都買咗啲零食同蜜瓜返香港慢慢品嘗。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!