掃呢頁CODE去手機

2017年10月13日 星期五

許靖韻靠慳「上車」 月供萬五冇有怕 __,許靖韻,

廿四歲女就加入咗人生勝利組!現今香港樓價高企,不少年輕人都擔心將來未能上車置業,不過年僅24歲的歌手許靖韻(Angela)最近與母親購入其公司英皇集團 ...


廿四歲女就加入咗人生勝利組!


現今香港樓價高企,不少年輕人都擔心將來未能上車置業,不過年僅24歲的歌手許靖韻(Angela)最近與母親購入其公司英皇集團旗下,位於長沙灣及價值500萬以下的一房單位,榮升為業主!她坦言雖然與母親這幾年都想買樓,但當日是打算齋睇樓,從沒想過會即時購入單位:「咁啱個籌好好,覺得有個好嘅機會,今次公司又包借,我哋覺得唔麻煩,又唔使拎好多錢出嚟先買,我哋都係拎咗一成出嚟。」

供樓有壓力

因事出突然,她未決定可會自住,但現時的她覺得忐忑及有壓力:「因為仲要供,一個月供一萬五左右,好似好長遠咁,但唔係超級吃力嘅,我都希望我自己供晒,始終我後生啲,可以做嘢多好多。」雖然做歌手收入不穩定,幸好她平日生活節儉,所以儲錢無難度:「我係買衫要諗幾次嗰啲人嚟,同埋我又唔會追名牌、使好多錢,係真係儲到錢嘅人。」

新歌教人唔好受物質影響

Angela最近推出講述成長的新歌《琢磨》,希望鼓勵大家無懼地呈現自己最赤裸一面:「有時可能成長過程中會令我哋冇左啲最原始、最想要嘅嘢,例如有人唔鍾意音樂,但屋企人逼佢,令佢忘記當初最想追求嘅係咩,有時社會畀嘅一啲壓力影響我哋選擇嘅路,首歌想講叫大家Be yourself!」她亦坦承因受外界影響,所以在大學揀科時是選擇修讀金融系,而非自己最喜歡的音樂:「香港環境嚟講金融係好Major嘅,我覺得有前途就揀呢科,有時會畀啲物質嘅諗法令你做咗某啲決定,但我當學多一樣技能囉,亦都冇放棄過音樂。」

自覺心態成長

而在這幾年的成長旅途上,她自覺在待人接物方面有明顯的進步,並透露自己加入公司頭兩年都不敢返公司,亦不會與同事傾偈:「我嗰時讀緊中學,嗰啲人全部都係大人,唔知點同佢哋溝通,所以嗰兩年好驚,但咁樣唔好,你身邊嘅同事係唔知你諗咩同想點,所以喺揀歌、所有嘢會同佢哋有偏差。」現時她學會主動與同事溝通,所以近兩年的作品都能切合她的想法,而她在年頭已與公司商討好今年的歌路及形象,方向非常明確,她說:「之前幾年會唔知自己想點,但今年方向好明確,除咗音樂之外,唔會諗其他嘢,都希望今年開始慢慢畀人認識到,感受到我係比較wild啲,少少rock嘅,自己都會寫多啲唔同類型嘅歌。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!