掃呢頁CODE去手機

2017年10月3日 星期二

袁偉豪送定禮盒氹「家長」 張寶兒賞月諗男友 __,袁偉豪,張寶兒,

袁偉豪為羅仲謙與楊怡操刀拍照,甚有水準。
袁偉豪送定禮盒氹「家長」張寶兒賞月諗男友藝人袁偉豪正身處布拉格為新劇《再創世紀》拍攝外景,同行的拍檔除有郭晉安及周麗淇之外,更有昨日結婚一周年的羅仲謙 ...


袁偉豪送定禮盒氹「家長」 張寶兒賞月諗男友

藝人袁偉豪正身處布拉格為新劇《再創世紀》拍攝外景,同行的拍檔除有郭晉安及周麗淇之外,更有昨日結婚一周年的羅仲謙與楊怡!楊怡「放閃」於社交網上載與老公謙謙的「蜜照」,原來這張相由袁偉豪操刀拍攝,他更上載楊怡與謙謙另一張照片到社交網,坦言為二人感到高興,為二人紀錄喜悅更感恩。袁偉豪當然不會偏心只影他們,布拉格風景美麗,他都有替郭晉安及周麗淇留倩影,更拍下不少風景相留念。

此外,袁偉豪與女友張寶兒拍拖不久,現時中秋不能人月兩團圓,對此,袁偉豪說:「大家喺唔同地方做嘢,當然冇得一齊慶祝,但之前大家已經食咗飯,亦都送咗禮盒畀寶兒家人,人唔到禮都有到嘅!」而寶兒接受訪問時坦言與男友都有保持聯絡,但由於兩地有時差,她笑說:「惟有望吓個月亮諗吓佢囉!」

張寶兒未能與袁偉豪拍拖慶中秋。
  • 張寶兒未能與袁偉豪拍拖慶中秋。





鍾意就快D Share啦!