掃呢頁CODE去手機

2017年10月12日 星期四

【點名轟栢芝態度差】 陳勳奇:香港演員敬業精神被她完全破壞 __,陳勳奇,栢芝,張栢芝,

導演陳勳奇抗癌成功(詳見另一文章:http://bit.ly/2ygWTwu),噚日佢執導嘅新戲《美麗戰爭》正式喺大陸開鏡。新戲由馬國明、譚耀文同孟廣 ...


導演陳勳奇抗癌成功(詳見另一文章:http://bit.ly/2ygWTwu ),噚日佢執導嘅新戲《美麗戰爭》正式喺大陸開鏡。新戲由馬國明、譚耀文同孟廣美主演。講卡士唔算大粒,不過陳勳奇做訪問時,就語重深長話唔好信一線藝人,又講到自己之前曾用過一位一線女星,結果換嚟慘淡收場,呢位女星,就係張栢芝。

6年前,陳勳奇開拍《楊門女將之軍令如山》時,搵嚟張栢芝、劉曉慶同鄭佩佩主演。講起呢套戲,早喺三年前,鄭佩佩上大陸節目《大牌駕到》時,就曾經怒轟栢芝工作態度差:「工作態度(指栢芝)很不好的演員,其實她戲演得很不錯的,但是在那個戲裡邊,我覺得她工作態度不好,給我們香港演員丟臉,可能那時她有一點家庭問題,但也不能把家庭帶到工作中,她應該學會體諒工作人員。」(新聞連結:http://bit.ly/1vEI4bl )

到噚日,陳勳奇接受訪問時,提起張栢芝,亦忍唔住點名怒轟:「我從來都不喜歡用大牌演員,以前我拍的電影裡面,只用過兩次大牌演員,第一次用的是鍾楚紅,成功了,電影賣到了歐洲;第二次用大牌就失敗,就是《楊門女將》。有很多人不喜歡提自己失敗的事情,但是失敗可以教訓我們,或者可以把失敗經驗給同行做教材。」

提到栢芝的態度,陳勳奇直斥:「投資人說讓我用張栢芝,但是那部戲真的,香港演員的敬業精神被張栢芝完全破壞掉了。拍攝的時候,楊門女將有多少女將,尤其是劉曉慶也是長輩,我憑什麼等你張栢芝,每一個鏡頭都要等你。一個有道德的演員會永恆的,到今天我都非常敬佩鄭佩佩、非常佩服劉曉慶。」

其實6年前拍攝《楊》片時,已傳出栢芝屢次失場,向太更義助陳勳奇尋人,但栢芝不接電話,令向太好激氣,當時向太接受《蘋果》訪問時,就話:「我有叫栢芝唔好再失場,要收斂,今次佢真係聽話要改,唔好錯完一次又一次,演藝生涯好短,如果唔係唔襟撈。」結果《楊》片喺香港僅錄得33萬票房,而大陸亦只收2,500萬,票房數字低到得人驚。(新聞連結:http://bit.ly/2i6HOaK )

而事隔4年,向太同老公向華強開拍《3D封神榜》,搵栢芝揹飛,點知栢芝繼續失場扭計兼冇心演出,令向氏夫婦徹底死心,決定永不錄用。(新聞連結:http://bit.ly/2m7w715 )



《楊門女將》宣傳時,除咗陳勳奇同一眾女演員外,監製成龍亦有出現。 鄭佩佩同陳勳奇相繼指栢芝拍戲態度差,影衰香港藝人。




陳勳奇做導演、成龍做監製嘅《楊門將》,出嚟成績強差人意。
鄭佩佩曾喺節目上怒轟栢芝。 向太投資《3D封神榜》,搵栢芝揹飛,結果栢芝工作態度,令向太徹底死心。(資料圖片) 今日栢芝喺IG就貼出趁兩個囝囝返學前,帶咗佢哋去麥當勞食早餐。(栢芝IG圖片)

鍾意就快D Share啦!