掃呢頁CODE去手機

2017年10月12日 星期四

捱餓錯晒!衛蘭食足三餐飽住減磅 __,衛蘭,

減肥要用啱方法呀!歌手衛蘭(Janice)將於明年1月12及13日第四次假紅館舉行演唱會,而10號其《OhMyJaniceWORLDTOUR2018》 ...


減肥要用啱方法呀!


歌手衛蘭(Janice)將於明年1月12及13日第四次假紅館舉行演唱會,而10號其《Oh My Janice WORLD TOUR 2018》演唱會的優先訂票於一日內售罄,唱片公司華納宣布加開14日一場,一連三場的門票將於13日公開發售。

加場勁驚喜

Janice得知演唱會反應熱鬧,透過唱片公司華納表示:「真係估唔到!雖然已經第四次開紅館騷,但呢次我係第一次可以加個人意見喺入面,所以全副精神放喺演唱會啲歌單同樂隊,冇乜意留啲飛賣成點。當唱片公司講我知賣得好要加場,真係好驚喜!衷心多謝買飛嘅歌迷。」至於可會有會再加場空間?據華納表示:「紅館檔期有限,只能加開最後一場。」

唔使再捱餓

Janice多年來被取笑身形「肥過部電單車」,為以最Fit狀態示人,連月來積極收身、練氣,早前更被東網拍得在超市齋索生果。據知,Janice為減磅寧願長時間捱餓減食,可是未見成效,而其營養師指Janice的減肥方法全錯,皆因脂肪會因長期肚餓而作出調節,身體反而更容易吸收食物營養而令脂肪增加,故提議她每日要食三餐且要飽肚。Janice得知毋須捱餓很開心,但亦不敢太放肆,奉行少食多餐,每日以三文魚、疏果及澱粉質為主。

開騷玩童話Feel

Janice暫時未定會否邀妹妹衛詩擔任演唱會嘉賓,不過舞台的設計圖已定,布景全部是出自Janice之前的畫作再伸展出來,好有童話感覺,至於Janice可會性感騷Quali?唱片公司則賣關子:「總之充滿驚喜」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!