掃呢頁CODE去手機

2017年10月21日 星期六

大媽君如率軍捉鬼 方中信地中海頭最爆 __,君如,方中信,吳君如,

吳君如(左起)、吳鎮宇、方中信今個聖誕節聯手大放笑彈!繼電影《金雞SSS》與《12金鴨》後,吳君如再有新作在聖誕檔上映!她在新片《妖妖鈴》中孭重飛兼做 ...


吳君如(左起)、吳鎮宇、方中信今個聖誕節聯手大放笑彈!


繼電影《金雞SSS》與《12金鴨》後,吳君如再有新作在聖誕檔上映!她在新片《妖妖鈴》中孭重飛兼做導演,唔玩反串、唔玩逆齡由年青演到老,反而玩「搞笑娘」,以曲短髮配粗眉化身「大媽」去捉鬼。今次是君如首次執導,特別拉埋老友方中信與吳鎮宇一齊玩,兩人的戲中造型都相當「頂癮」!鎮宇穿上「梳蘇皮褸」做過氣古惑仔,型佬方中信則慘變「地中海大叔」,三人齊齊將形象鎖在夾萬,造型趣爆!

兄弟犧牲色相

由於君如由開拍至完工都秘密進行,故此當《妖》片推出預告時,網上隨即瘋傳,點擊近億!對於預告片大受歡迎,她當然大感高興,對於一班「好兄弟」犧牲色相,她則笑說:「唔可以咁講,係好好玩!佢哋好少扮呢啲Look,好貼地又好切合佢哋實際年齡,只係佢哋兩個都Keep得好,外表逆晒齡啫!」

陳可辛做監製傍實

今次電影由陳可辛任監製,早前兩人到內地宣傳時便爆出不少趣事。君如指兩人經常「激烈地」溝通。陳可辛則指對吳君如今次當導演,就好像睇到屋企小朋友玩火:「不能不攔,但攔親都要挨罵!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!