掃呢頁CODE去手機

2017年10月22日 星期日

賣豪宅套現!林作爆兩母子財政告急 __,林作,

林作話佢媽媽要錢周轉。前大律師林作又做補習天王,又做幕前,最近更簽了范振鋒,應該都搵唔少,但林作喺社交平台就話:「實不相瞞,屋企最近環境急專(轉)直下 ...


林作話佢媽媽要錢周轉。


前大律師林作又做補習天王,又做幕前,最近更簽了范振鋒,應該都搵唔少,但林作喺社交平台就話:「實不相瞞,屋企最近環境急專(轉)直下,已經在蘊釀(醞釀)出售所謂豪宅。」但其實林作媽媽去年以6千多萬再買了麥當勞道的3千多呎複式豪宅,有傳當年是給林作與麥明詩結婚之用,但可惜二人分收。

對於賣樓一事,林作回覆東網直認不諱說:「媽咪話生意需要錢周轉。(媽咪生意唔掂?)唔知,佢同我講要賣樓,未諗賣邊間,有其他物業,係整合吓啲物業。(之後一齊住?)係,慳得就慳,我孝順,佢話點就點,優化資產管理係好,我拍拖結婚又遙遙冇期。(所以媽咪賣層樓?)唔知,佢想我結婚,但我又冇女朋友點結婚,可能佢失望而收番。」

林作稱好擔心媽咪,廢寢忘餐,愁眉深鎖,所以要努力搵錢,收入要充足,有自己的生活。他更自爆好大使,又碌爆卡,要靜靜雞上網賣名牌、手錶及西裝,甚至連飯錢都要問朋友借。他更坦言被媽咪突然要錢周轉而嚇親:「阿媽都係靠唔住,要靠人家。(追富二代女?)冇計,唔係得港姐想嫁入豪門,我都想入豪門。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!