掃呢頁CODE去手機

2017年10月1日 星期日

新劇演單親媽 趙頌茹:咪當個老公死咗囉! __,趙頌茹,

趙頌茹話新劇飾演死咗老公嘅單親媽媽。藝人趙頌茹(阿Yu)與王寶葆到大埔超級城出席中秋活動,二人與巨型月餅合照,又即場學整湯圓。大女生日碰正中秋趙頌茹表 ...


趙頌茹話新劇飾演死咗老公嘅單親媽媽。


藝人趙頌茹(阿Yu)與王寶葆到大埔超級城出席中秋活動,二人與巨型月餅合照,又即場學整湯圓。

大女生日碰正中秋

趙頌茹表示大女於中秋節出生,因此每年都是蛋糕與月餅同時切:「細囡都幾乎喺中秋節出世,我就叫佢唔好,唔係同家姐同一日就好蝕,分開過會唔同啲,結果細女就遲咗三日。其實咁樣過節都開心,對小朋友而言多啲難忘事。(今年點樣慶祝?)自己都唔主張送禮物,因為屋企都冇地方擺,通常都帶佢哋出去行吓睇吓,如果佢哋講過想睇卡通片,就嗰日同佢哋出去睇。」

唔再玩姊弟戀

趙頌茹表示最近將忙拍劇,直言想有新突破:「又接咗套新劇,角色對我嚟講都幾老土,死咗老公嘅單親媽媽。(點投入角色?)咪當個老公死咗囉!作為演員都會盡力咁去做。(想有感情戲?)小鮮肉都好呀!自己其實鍾意成熟啲嘅類型,依家唔鍾意姊弟戀㗎喇!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!