掃呢頁CODE去手機

2017年10月1日 星期日

草蜢唱《忘情森巴舞》 靚姐High到一齊跳 __,草蜢,

今集好正!無綫節目《流行經典50年》嚟到最後一集。今集請咗草蜢做嘉賓,講到草蜢有咩經典金曲?梗係要數到《忘情森巴舞》,三子又唱又跳相當落力,有網友話睇 ...


今集好正!


無綫節目《流行經典50年》嚟到最後一集。今集請咗草蜢做嘉賓,講到草蜢有咩經典金曲?梗係要數到《忘情森巴舞》,三子又唱又跳相當落力,有網友話睇到都忍唔住跳埋一份,現場嘅靚姐,High到一齊熱舞,相當有活力!

唱完《忘情森巴舞》,草蜢再唱另一首經典歌,呢首歌就犀利喇!就係25年前嘅《永遠愛着你》,呢首歌兵到不得了!嗰幾句獨白:「我唔知道,點解你要咁對我,我只係知道,無論你點對我,我都係咁愛你,或者你根本無愛過我,甚至恨我,但係我仍然永遠愛你!」嘩!唱出幾多兵仔心聲!相信連現今「兵歌之王」周柏豪都嗌晒投降!

另外,請嚟已經升呢人母嘅吳若希做嘉賓,佢仲獻唱咗兩首歌《越難越愛》同埋《眼淚的秘密》,真係聽番都覺得洗腦,今次可以話係完美回歸!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!