網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月2日 星期一

結婚一周年!楊怡羅仲謙歐遊冧爆深情對望 __,羅仲謙,楊怡,

楊怡同謙謙結婚一年,仲去咗歐洲Sweet爆放閃呀!上年10月2日拉埋天窗嘅楊怡同羅仲謙,唔經唔覺結婚一周年喇!尋日阿怡喺出發時就神神秘秘拍咗條片,冇講 ...


楊怡同謙謙結婚一年,仲去咗歐洲Sweet爆放閃呀!


上年10月2日拉埋天窗嘅楊怡同羅仲謙,唔經唔覺結婚一周年喇!尋日阿怡喺出發時就神神秘秘拍咗條片,冇講去邊,不過嘟晒嘴單晒眼咁,非常風騷!原來佢哋去咗捷克,同行仲有郭晉安、袁偉豪同周麗淇,呢個組合係咪好新鮮呢?

結婚一年點慶祝?楊怡今日就喺社交網上載咗張同謙謙Sweet到爆嘅合照,相中兩人深情對望,謙謙一隻強而有力嘅臂彎攬實楊怡,真係好閃呀!阿怡留言:「Our first wedding anniversary.Thanks for being in my life.」(我哋第一年結婚周年,感激你喺我生命裏出現。)而謙謙都好識做,冧爆咁話:「一年後的今日,老婆!多謝你!愛你!願你一世平安快樂!」網民都祝佢哋一周年快樂要永遠幸福快樂下去咁話!

而另邊廂,袁偉豪同周麗淇都有上載大合照,一行五人喺布拉格留影,唔知會唔會五個去六個返呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!