掃呢頁CODE去手機

2017年10月2日 星期一

私藏狗公!張秀文遭偷Bra咬底褲 __,張秀文,

太郎真係識揀!擁有34D導彈胸的無綫「咪神」張秀文,憑姣好身材成為不少宅男的女神,不過最近秀文養了一隻5個月大的柴犬BB仔「太郎」,被視為Mr.Rig ...


太郎真係識揀!


擁有34D導彈胸的無綫「咪神」張秀文,憑姣好身材成為不少宅男的女神,不過最近秀文養了一隻5個月大的柴犬BB仔「太郎」,被視為Mr. Right的「太郎」,火速佔據秀文心口位置,就連原本愛睡她心口的另一竉物刺蝟「白白」都要讓位!「太郎」成為新竉都不無道理,因為秀文要將愛犬捧成明日之星,笑言要將牠變為「搖錢樹」幫手賺錢買樓!

Right Ttiming遇上Mr. Right

秀文今次遇上Mr. Right,她受訪時稱是一種偶然:「行街睇吓小動物時見到,當時冇打算養狗,但係一抱起佢就好唔捨得,佢好乖好嗲,抱上手都冇掙扎好安靜,突然佢掙扎一吓,一放上尿墊就去小便,更加令我覺得佢好生性!以前住公屋唔可以養,依家搬咗屋空間多咗,覺得係喺一個right timing,遇上Mr. Right!」

不過黐身的「太郎」因屬男仔,面對「咪神」故相當好黐身,秀文笑言「太郎」常將她的內衣褲咬爛,又愛瞓她的心口:「我成日同佢玩追逐,每日要喺太郎口中搶番我啲bra同底褲,佢唔知點解好鍾意偷底衫褲,一堆衫裏面都係專揀底衫褲咬,已經咬爛咗好多件,穿哂窿,惟有不停買新底底!」

視「太郎」係搖錢樹

這個Mr. Right雖然係破壞王,但亦有其價值,因為秀文準備捧「太郎」為搖錢樹,她說:「我已經幫太郎接咗第一個廣告,仲拍咗個寵物雜誌封面,希望嚟緊可以拍劇、拍電影,等我可以快啲買樓上車,依家指意晒太郎(最得竉?)其實我仲養咗隻刺蝟叫『白白』,佢最鍾意畀我抱住瞓,已經養咗1年半,依家有咗太郎,白白好唔鍾意,因為佢最鍾意瞓喺我心口,依家我心個位畀太郎霸咗」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!