掃呢頁CODE去手機

2017年10月2日 星期一

【一年前已經各有各玩】王浩信話冇時間陪 陳自瑤獨自湊女去嘉年華 __,王浩信,陳自瑤,

王浩信話自己同陳自瑤冇嘢,不過婚戒都唔見有,話者正如佢話齋︰「我做得最唔好的地方就係,我真係花好多時間係拍劇上面,所以可能少咗時間陪佢。」究竟有幾少陪 ...




王浩信話自己同陳自瑤冇嘢,不過婚戒都唔見有,話者正如佢話齋︰「我做得最唔好的地方就係,我真係花好多時間係拍劇上面,所以可能少咗時間陪佢。」

究竟有幾少陪陳自瑤(Yoyo)? 上年《壹》仔就見過Yoyo同囡囡一齊去嘉年華,不過呢啲合家歡活動,王浩信就冇晒影,陪係Yoyo身邊竟然係另外一爸爸黃長興。長興就一家四口一齊玩,冇老公陪嘅Yoyo帶埋個女一齊去,當晚長興就算自己湊一個都好,佢都對Yoyo好照顧,見Yoyo同阿女玩攤位玩得耐,自己都會同對方單聲行一行開,又會走番個嚟搵Yoyo。

由於湊女責任一向由YOYO負責,所以佢一個人湊都未見有雞手鴨腳情況出現。雖然王浩信話自己係屋企嘅家庭支柱,但係對於小朋友嚟講,有時真係好想自己爸爸陪去玩,而唔係由其他爸爸陪去嘅。



鍾意就快D Share啦!