掃呢頁CODE去手機

2017年10月20日 星期五

會嗌大交?周秀娜孖鄧麗欣鬥Dry唔講仔 __,鄧麗欣,周秀娜,

周秀娜(左圖)話要同Stephy鬥Dry呀!藝人周秀娜、鄧麗欣(Stephy)及導演火火現身機場,準備到台灣出席高雄影展,問到行紅氈的戰衣如何,周秀娜 ...


周秀娜(左圖)話要同Stephy鬥Dry呀!


藝人周秀娜、鄧麗欣(Stephy)及導演火火現身機場,準備到台灣出席高雄影展,問到行紅氈的戰衣如何,周秀娜表示會配合電影冷豔暴力角色,主要是黑色元素,但不會很性感。

咪咪冇唔見咗

講到之前拍下泳衣照明顯消瘦,她說:「因為要配合角色要清減啲,而且同時間拍幾套戲所以瘦咗,依家正常番,食番多啲嘢。(上圍有冇升番?)上圍不嬲咁上下。(網友嗌失望話周秀娜咪咪唔見咗!)唔見咗咁恐怖?啋!一直都喺度!係泳衣cutting同角度問題,咁呢個世界有地心吸力,我又好難抗拒,總之(咪咪)仲喺度,多謝大家關心。」

大談食經

提到與Stephy合作,周秀娜表示兩人曾共患難,片場內有不少話題,主要講食嘢,問有否傾男仔經,她笑說:「我哋應該冇咩男仔好講。(鬥Dry?)係呀!鬥Dry呀!而且我哋角色係敵對,為個男人開戰,如果講呢啲話題可能會嗌大交。」

最攰係應付張繼聰

略有疲態的周秀娜透露半夜為新片開工,跟張繼聰合作,笑言最攰是應付對方的喜感:「套戲既有恐怖元素又有搞笑,其實最辛苦係對住張繼聰,搞到我成日笑,一定要好專注,如果唔係接唔到佢啲嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!