掃呢頁CODE去手機

2017年11月9日 星期四

比堅尼露股 [壹週刊 - 1444] __,M1,

釋心慧至今都仲未現身親自解畫。八卦陣比堅尼露股釋心慧:人在做天在看上期《壹》仔封面,踢爆寶蓮寺高僧釋健釗同釋心慧,成pair情侶咁款暢遊夏威夷,釋心慧 ...






釋心慧至今都仲未現身親自解畫。

八卦陣

比堅尼露股

釋心慧:人在做天在看

上期《壹》仔封面,踢爆寶蓮寺高僧釋健釗同釋心慧,成 pair情侶咁款暢遊夏威夷,釋心慧著埋比堅尼露股曬太陽,鄰居仲話聽到男女怪聲。事情發展至今,寶蓮寺上下一齊封口,住持淨因大和尚更充耳不聞,冇眼屎乾淨盲,釋心慧同釋健釗更係雙雙深潛,連自己有份搞嘅「佛你跑」活動,都唔出席啊。

釋心慧近日轉戰微信朋友圈,仲大吐苦水,多次轉發「長輩文」,指「人在做天在看」。佢挺起胸膛咁講:「做人要撫心自問!天地良心。」又話「外界搞風搞雨,無影響平靜生活""」,講到好委屈咁。

佢事後刪除晒自己 fb所有相簿,大家再睇唔到呢位「佛教旅遊界 KOL」嘅分享。不過憤怒嘅信眾依然群情洶湧,喺釋心慧 fb洗版,要求「早已還俗的心慧女士,回應所有人的查詢」,仲貼埋《壹》仔嘅報導。《壹》仔誠邀釋心慧專訪兼親自解畫,希望你盡快出嚟面對信眾。





上星期六舉行嘅「佛你跑」,只有淨因大和尚出席,但佢全程封口,不作回應。





釋心慧近日喺微信朋友圈,控訴外界「搞風搞雨」,

更轉發「人在做,天在看」一文,似乎想表達自己

做嘅一切,都對得住天地良心。(釋心慧微信截圖)

二千萬佈道會陳帆波叔力撐

今個月尾,將會舉行一個基督教嘅「盛事」,叫做「 2017福音盛會『主愛臨香江』佈道大會」。呢個佈道會認真唔嘢小,搞足七場,預計要花成二千萬元,即係平均每場就要使近三百萬元。

撐場人物都大有來頭㗎,前財政司長梁錦松同前政制及內地事務局長譚志源,都幫手拍宣傳片,到時仲會上台分享。阿松更喺片中抽自己水,扮係譚志源司機,先被問:「阿松,乜你都返教會呀?」再被問:「係咪上次買車衰咗,所以信耶穌㗎?」阿松就澄清,唔係因為咁先信主。

大會最近又搞咗個「主愛臨香江」福音餐會,但唔係俾一般人去㗎,連大會網頁都冇提呢個活動,不過政商界名人都有去,除咗譚志源,仲有財政司長波叔、運房局長陳帆、前商經局長蘇錦樑、同埋爭緊做廠商會長嘅吳宏斌等。

香港最近奪得二○二二年同志運動會主辦權,成為亞洲首個主辦城市,預計帶嚟十億元嘅經濟收益。特首林鄭就被批評至今未有表態支持,不過佢兩個手下都支持「主愛臨香江」,雖然佢唔係基督徒,但睇嚟都幾支持呢個「盛會」。

區議員鬧爆外訪嘥五十萬公帑

每名區議員外訪,都會獲政府發放一萬蚊津貼,如果外訪有助佢哋工作,本身冇問題。但因為外訪,似乎為區議會增加咗唔少矛盾。好似灣仔區議會最近計劃外訪日本,考察大阪市議會同養老院等地方,點知因為機票同收唔齊錢嘅問題,最終搞唔成,小組主席仲辭埋職添。

沙田區議員都出現外訪爭議,該區區議員陳國強話,佢哋區議會同其他區議會一樣,準備全體議員去外國考察,但問題係仲未決定考察內容,就先決定地點,計劃去新加坡考察五日。

根據規定,區議會同轄下嘅委員會,可以前往香港以外地方進行職務訪問,但有關外訪活動,必須同區議會工作有關。陳國強就話,到依家都未知考察內容係乜,就要議員投票選定地點,根本係浪費公帑,應該取消外訪。

陳國強估計,今次外訪要使五十萬公帑,而且外訪嗰五日,全沙田同馬鞍山嘅市民,都唔會搵到任何一個區議員幫手。佢認為新加坡冇乜考察價值,不如去台灣睇吓反對黨同政府關係好過,仲喺會議上提出過,不過就冇人理佢。







陳國強認為,都未決定考察內容,就決定外訪地點係有問題。





沙田區議會秘書處發出回條,要求區議員選擇外訪日子,陳國強霸氣填 form表達不滿。(陳國強 fb圖片)

民建聯亂抽水支持者都插

一屆立法會開波之後,拉布戰不斷,泛民同建制就政府提出、無約束力嘅一地兩檢議案過招。雙方打緊硬仗期間適逢萬聖節,民建聯唔知邊位,好有心咁整咗張 poster似乎想揶揄泛民議員,點知最後搞到連支持者都批評。

張 poster係萬聖節中午民建聯喺 fb發帖,上面寫住「邊個係人,邊個係鬼,一睇就知」,底部就有泛民議員包括朱凱廸、楊岳橋同陳淑莊等六個人,被改圖到好似鬼咁嘅樣, fb post就寫上「嚇我唔到嘅!你哋唔使扮啦,慳番!」

朱凱廸第二日就一地兩檢議案喺立法會發言時,劈頭就反擊話其實睇落自己係人,但被民建聯燒緊、折磨緊;又舉例話好多市民唔想見到高鐵西九龍站實施一地兩檢,但建制派就火速推動緊,相信市民都有被折磨嘅感覺。佢之後喺 fb出 post話:「係人係鬼,市民有眼睇。」

無錯㗎,唔少市民真係有眼睇,留言批評民建聯連普通一個開心嘅節日,都唔放過用嚟攻擊政敵,「唯獨畫風幼稚……肯定會引嚟廣大市民嘅恥笑。」有支持者都忍唔住講出心聲,話泛民的確好乞人憎,但不得不佩服人哋真係好齊心,建制就相反,一有少少事就拿拿臨割席。





朱凱廸第二日即刻印埋張 poster出嚟反擊。(朱凱廸截圖)





朱凱廸第二日即刻印埋張 poster出嚟反擊。(朱凱廸截圖)





被民建聯改做「鬼」嘅泛民議員,包括朱凱廸(左至右)、鄺俊宇、陳志全、毛孟靜、楊岳橋同陳淑莊。民建聯 fb圖片)

撰文:巫不言


鍾意就快D Share啦!