掃呢頁CODE去手機

2017年11月9日 星期四

【閨蜜睡房】溫碧霞被摑即離家出走 __,溫碧霞,

大家記得睇喇!「美魔女」溫碧霞(Irene)成為東網巨星節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》最新一集的嘉賓,與主持李惠儀(Kiwi)分享她的愛情世界及家 ...


大家記得睇喇!


「美魔女」溫碧霞(Irene)成為東網巨星節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》最新一集的嘉賓,與主持李惠儀(Kiwi)分享她的愛情世界及家庭樂。Irene認為愛情滋潤對男女都相當重要:「如果冇愛情,生活好似少咗啲嘢,會感到Lonely(寂寞)。」她笑言身邊有兩個情人,一個是老公,一個是囝囝:「囝囝好Sweet,成日氹我開心,佢會話我係佢個Princess(公主)!」

從來唔郁手打仔

擁有一把長曲髮的Irene,舉手投足都充滿女人味,但原來她兒時很「男仔頭」:「我好鍾意玩男仔嘢,玩槍、打波, 到大個咗廿一歲先開始扮靚。」Irene自認非常任性,更大爆當年曾因被媽咪摑了一巴而離家出走:「嗰陣我想去朋友度玩,住一、兩日,媽咪好嬲,佢扯住我好大力冚我一把,真係好痛!因為由細到大,爹哋媽咪都冇打過我,就係嗰巴之後我就走咗去。」她坦言小朋友自尊心很重,故從來不會出手打囝囝,而童年的經歷亦影響她如何對待孩子:「我細個爹哋媽咪好少同我傾偈,但我會同囝囝傾好多偈,因為我知道小朋友好需要父母嘅愛同溝通。」

爆老公浪漫安排

另外,Irene於節目中大爆老公何祖光給她最浪漫的安排,想知就要留意東網巨星節目《閨蜜睡房》,由她親口細訴與老公的浪漫史!溫碧霞的訪問於本周五起一連三日播放, 大家可透過東網App和東網網頁收看及重溫。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!