掃呢頁CODE去手機

2017年11月9日 星期四

【大嬸變女神】46歲鍾麗緹扮性感女僕 突擊上酒店搵「嫩夫」 __,女僕,女神,鍾麗緹,鍾麗,

46歲鍾麗緹,去年今日同細佢12年嘅大陸藝人張倫碩結婚,婚後不時在網上晒恩愛,無奈天下間嘅花生友對女性似乎都係比較「要求高」,左一句「大嬸」又一句「肥 ...




46歲鍾麗緹,去年今日同細佢12年嘅大陸藝人張倫碩結婚,婚後不時在網上晒恩愛,無奈天下間嘅花生友對女性似乎都係比較「要求高」,左一句「大嬸」又一句「肥」,真係好現實。

之前有報道話影到張倫碩同鍾麗緹現身機場,張倫碩全程只顧玩手機,於是網民又揣測兩人感情生變,又有人調侃鍾麗緹「女神變大嬸」,話佢「快要把褲子撐破」,激到張倫碩要喺微博貼文反擊:「別老是拿我老婆體重說事!」又大讚鍾麗緹係全世界最正嘅女人:「這就是你,一個我尊重和愛的女人」,仲話:「你現在我喜歡。你以後我也喜歡!」

有個咁錫自己嘅老公,鍾麗緹當然識做——俾身在長沙開工嘅老公一個驚喜——化身性感女僕,敲老公度房門。

條片嘅credit係「碩帝國影像出品」,條片一開首就係「啱啱瞓醒」嘅鍾麗緹,一臉慵懶,用嗲到爆嘅聲線「嬌喘」了一下,伸個懶腰同大家say hi「大家好」,然後話今日係結婚一周年啦,之後鏡頭一pan,咦,老公不在床上,於是鍾麗緹話要俾個驚喜佢。

鏡頭一轉,就見到鍾麗緹去做gym啦,又揀戰衣啦——就係呢件性感女僕裝。整個過程鍾麗緹表情萌到爆,又yeah又yes又飛吻,就連介紹送俾老公嗰盒蛋糕,都要「揸住把聲」,令人忍唔住要搵衫著。

咁當然鍾麗緹唔係著住件女僕裝就咁上飛機。去到老公下榻嘅酒店,確認目標,然後鏡頭一轉,已變身嘅鍾麗緹以手機鏡頭當鏡,又嘟嘴又傻笑極誇,然後敲門扮house keeping。

好老實,鏡頭落咗effect,加埋佢個濃妝,真係唔講都唔知佢係鍾麗緹。

然後就係張倫碩開門個呆樣。

鍾麗緹張開雙手嗌:Surprise!你需要毛巾嗎?

如果你係張倫碩,你會點……



你信唔信呢個look真係啱啱瞓醒?呃like嘅嘢,你懂的。

揀戰衣 換好衫,去到酒店房門口,最後衝刺!

誇過誇世代





House keeping!House keeping! 老公打開房門的一刻
女僕老婆仲要問:Surprise? 然後… 呢個蛋糕,鍾麗緹抱住佢搭飛機0架!




今晚仲有party
呢個先至係大家熟悉嘅鍾麗緹…好似係 全場都係粉紅色波波,連地下都要砌個心形

鍾意就快D Share啦!