掃呢頁CODE去手機

2017年11月7日 星期二

迪子險毀容撞甩牙縫23針 __,

鍾情韓國的迪子,今年6月亦曾到當地旅遊。
迪子險毀容撞甩牙縫23針歌手鄭欣宜與迪子日前不約而同在外地受傷!欣宜跌斷腳要做手術,非常擔心影響跳舞和開騷,在醫院泣不成聲!而迪子遊韓期間跌倒撼鋼櫈, ...


迪子險毀容撞甩牙縫23針

歌手鄭欣宜與迪子日前不約而同在外地受傷!欣宜跌斷腳要做手術,非常擔心影響跳舞和開騷,在醫院泣不成聲!而迪子遊韓期間跌倒撼鋼櫈,不僅手部一度不能郁動,部分牙齒更撞至飛脫,嘴部縫了足足23針,差點毀容!

歌手迪子10月底與一名女性朋友到韓國旅遊,沒料到行程第一天竟在餐廳發生意外,跌倒撼落鋼櫈,撞到甩牙,血流如注,臉部及手腳同樣擦傷及撞瘀。為免傷口惡化,迪子盡量忍住不哭,但受訪時重提得到不少人協助,終邊哭邊說:「我朋友都受咗傷,因為我隻手畀張櫈壓住,佢見到我成身成地都係血,幫我移開張櫈。但之後張櫈就壓住佢隻手指,依家要打石膏。」迪子透露意外後自己雙手一度不能移動,很擔心不能再彈琴影響生計。

執番啲牙「救」得番

嘴部縫了23針的迪子,選擇留在韓國拆線,並坦言很多謝當地的醫護人員,雖然言語不通,仍盡力幫忙:「除咗幫我止血,仲幫我執番啲牙。我兩隻門牙係原隻飛出嚟,好彩根部冇斷,同埋我哋好快入醫院做手術,神經壞死之前救得番,放番喺原位,但可能之後要做杜牙根,同埋有機會做牙套。其他啲牙有啲崩晒,可能要種牙。」她憶述在救護車上,用僅餘的力氣傳訊息給弟弟,請他代通知原定10月31日的騷要取消,又因不想媽媽擔心,故希望樣子回復九成才通知她。

迪子性感拍MV,玩埋滴蠟。
  • 迪子性感拍MV,玩埋滴蠟。
迪子
  • 迪子
跌倒後,迪子撞崩牙及面部受傷要縫23針,下巴傷痕明顯。
  • 跌倒後,迪子撞崩牙及面部受傷要縫23針,下巴傷痕明顯。
迪子受傷後面腫腫。
  • 迪子受傷後面腫腫。

迪子現時每日輪流冷敷及熱敷面部消腫及散瘀,醫生指她復原得很好,但日後嘴唇可能有疤痕,要靠化妝遮掩,她說暫時只能吃流質及軟身食物。

體會到韓國人情味

由於迪子沒必要住院,因此意外保險的賠償並不多,醫療費方面她表示不想講。對於要延期或取消工作,她感謝各方體諒,只望盡快康復。另外,她又感謝在韓國照顧她的民宿女員工及老闆:「喺韓國整牙同拆線好平,但返醫院洗傷口就好貴,嗰幾日都係靠呢個女仔同我洗傷口照顧我,好多謝佢哋。」

文:音樂組






鍾意就快D Share啦!