掃呢頁CODE去手機

2017年11月7日 星期二

方媛性感撐場!城城祝福舊愛熊黛林佗B __,方媛,熊黛林,郭富城,城城,

方媛今日出關撐老公城城!天王郭富城主演的電影舉行好友場,獲一眾好友張智霖、排舞師SunnyWong、梁小冰及鄭丹瑞等捧場,太太方媛於傳媒訪問城城時低調 ...


方媛今日出關撐老公城城!


天王郭富城主演的電影舉行好友場,獲一眾好友張智霖、排舞師Sunny Wong、梁小冰及鄭丹瑞等捧場,太太方媛於傳媒訪問城城時低調入場,化了妝的方媛身穿黑色低胸衫,打扮Sharp醒,方媛產後極速收身,完全唔似生過!

城城表示很高興今次演出,拍攝團隊包括英國攝影師、韓國動作指導及馬來西亞、台灣的工作人員:「擦出新火花,今次呢個風格係冇演過,雖然都係演警察,但好黑仔,一開場就撞死人,做咗錯誤決定,仲有好多事發生,有啲黑色幽默,都幾鍾意,比以前啲警察角色好大突破。」他又指片中有不少飛車及炒車場面,自己手腳都受傷,雖然穿長褲,但膝蓋都損晒,而且在40幾度的馬來西亞拍攝,傷口又再爆過:「韓國動作指導好有要求,要好逼真,我同對手王千源唔係拳拳到肉咁簡單,係要拳拳入骨呀!打到骨都有刺痛感覺。」

講到近況,城城透露最近跟梁朝偉合作,表示一直很欣賞偉仔:「好開心睇到自己欣賞嘅演員做戲。(有冇畀偉仔電親?)佢係個有魅力、好深層次嘅演員,我喺佢面前都要做好啲,對戲好認真,私下又好好傾,會傾體育嘅嘢,希望有得再合作。」

對於舊愛熊黛林近日宣布懷孕,城城表示最近忙拍戲,冇留意其他娛樂新聞,但說:「無論係咪做呢行都好,有好消息都會祝福。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!