掃呢頁CODE去手機

2017年11月15日 星期三

基味濃!陳豪型爆搶婚 森美冧到震 __,陳豪,森美,

真係好hehe!劇集《誇世代》中「港生」陳豪及「天諾」森美的「疑似hehe情」非常爆笑,今晚又有經典一幕出現!劇情講到尚家四小姐「可瑤」李佳芯(Ali ...


真係好hehe!


劇集《誇世代》中「港生」陳豪及「天諾」森美的「疑似hehe情」非常爆笑,今晚又有經典一幕出現!劇情講到尚家四小姐「可瑤」李佳芯(Ali)及森美舉行訂婚儀式,森美突然「爆響口」大爆Ali為人變態,會酗酒及打人,並自揭身上瘀痕要求悔婚!

此時陳豪以「騎着電單車的黑皮褸」造型出現「搶婚」,森美見到對方現身即一臉冧笑,並跳上陳豪的電單車,兩人坐電單車離開婚禮現場,冧爆的森美從後攬住對方陳豪,迎風飛馳畫面夠晒浪漫!

落車後,陳豪幫森美除頭盔後細心為他整理頭髮,兩人深情對望,講完幾句對白後再擁抱,認真基味濃郁!

之後,李佳芯去到陳豪屋企搵森美,點知陳豪返到家見到佢,就扮要強姦佢,又撕爛李佳芯件衫,之後李佳芯話:「你姦我實報仇㗎!」點知陳豪最後推佢埋櫃,令李佳芯頭破血流爆喊!

佳芯今次喺《誇世代》演繹又有突破,有大家甚少見到佢豁出去嘅一面,監製陳維冠亦讚佢做得很放。而喺第九集中,陳豪就會跳天台,之後仲會變癱,餘下五十集都要坐輪椅呢!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!