掃呢頁CODE去手機

2017年11月15日 星期三

冇被通知禁性感 陳凱琳拍強姦戲冇不悅 __,凱琳,陳凱琳,

陳凱琳話冇收到公司通告,佢笑言應該係畀人投訴唔性感!藝人陳凱琳(Grace)於九龍灣出席活動,被問到有指無綫向內部藝員發出通告,指製作不應過分賣弄女藝 ...


陳凱琳話冇收到公司通告,佢笑言應該係畀人投訴唔性感!


藝人陳凱琳(Grace)於九龍灣出席活動,被問到有指無綫向內部藝員發出通告,指製作不應過分賣弄女藝人的身材,女藝人如需要拍攝三點式或浸溫泉鏡頭,應該加穿t-shirt,拍攝劇集亦不應過分性感,如有強姦、床上戲等劇情,需要意會形式交代,而女藝人到外地出埠時,需要有女工作人員同行。

尊重公司規定

陳凱琳表示未有收到通知,認為健康性感ok,談到她最近頻頻性感示人,她說:「健康嘅靚係ok!(同『少婦聯盟』早排upload泳衣照有關?)應該係畀人投訴唔性感咁!(會跟番公司指引?)會尊重番公司嘅規定!」

接受少少性感

她又表示每個人對性感的定義與尺度不同,自己則認為有少少性感是可以接受,談到有否覺得最近的劇集多暴露鏡頭?她說:「冇刻意去睇,導演監製會睇劇情,如果需要都ok!」講到她在劇集《巨輪II》中,被吳岱融強姦,被問到拍攝時可有覺得不舒服?她說:「冇喎,因為劇情係講個女怕咗爸爸,扭轉咗關係所以先發生呢啲事。(導演要求呢場戲?)收到劇本嗰陣已經知,亦都溝通好應該點做!」

鄭嘉穎會體恤

被問到此通告是否適用於男藝人身上?她認為男女應該公平對待,至於通告中指女藝人不應單獨出埠她則表示從未試過,每次都有女工作人員或經理人在旁照顧。被問到這張通告公告後,最開心的是否男友鄭嘉穎?因有指她拍攝《巨輪II》的強姦鏡頭令嘉穎不快,她說:「佢冇嬲,講笑啫,拍劇佢會體恤,加上監製係王心慰,佢都放心!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!