網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月28日 星期二

【獨家回應】蔡志明:曹醫生唔應該呃我囉 佢呢單嘢玩完 __,蔡志明,

08年康健夥拍平保旗下平安信託,在廣東省共同發展及管理連鎖診所。左起為康健行政總裁曹貴子、主席蔡加怡及非執行董事蔡志明、時任平安信託董事長的童愷及總經 ...




【更新動新聞】

康健國際醫療(3886)停牌後,股東「玩具大王」蔡志明向本報表示,對康健國際事件感到頭痛,並劃清界線,指自己一直甚少過問公司業務;女兒蔡加怡雖然擔任康健主席,但一至兩星期才過去一次,主要視察診所業務,沒有參與股票交易。

蔡志明表示,康健出事後曾詢問曹貴子,對方稱,證監會就新銳醫藥(6108)與康健之間的股票交易提出疑問,「佢解釋咗都唔滿意,變咗宜家停牌。」

提到2005年蔡志明為何入股,他指兩人曾於沙田活動見過面,當時曾到曹貴子診所看病,對方取出與長和(001)主席李嘉誠的合照,表示股東之一的李嘉誠「等錢使」有意退出,問蔡志明可否接貨,蔡見診所有錢賺便答應。入股後,曹貴子又提出由蔡志明子女做主席,當時稱「你哋做實業,上市公司做落去形象好。」然而,他指女兒上任一、兩年後,即呻做得不開心,因股價波動,有小股東投訴買入後大蝕。

事到如今,蔡志明坦言,「我淨係覺得佢唔應該呃我囉,淨係用我個名。」朋友告訴他,曹貴子在外稱蔡為拍檔,聲稱「蔡生大把錢照住」。「大佬,拍檔淨係隻康健咋嘛。其他嗰邊幾廿隻,我一隻都唔知,咁點樣叫拍檔姐?」他又透露,未出事前,曹貴子曾向他借錢,現已杳無蹤影,「我宜家搵佢攞息都搵佢唔到」。

問到會否退出康健,他表示待復牌後再考慮,「我睇佢呢單嘢都係玩完,因為太大。」他表示,事件仍待證監會調查,「如果入面真係有人犯咗錯,都要同股東攞個公平。」

記者:卓茗

蘋果財經,關心你飯碗

http://fb.com/appledailyatm


鍾意就快D Share啦!