掃呢頁CODE去手機

2017年11月22日 星期三

趙永洪演的士佬上癮 爆粗過癮改唔到口 __,趙永洪,

觀眾都眼前一亮!藝人趙永洪在無綫熱播劇《降魔的》中飾演勁爛口的Chok爆的士司機「些粉」,令觀眾眼前一亮。他受訪時笑謂原本是文藝青年:「今次係咁爆粗係 ...


觀眾都眼前一亮!


藝人趙永洪在無綫熱播劇《降魔的》中飾演勁爛口的Chok爆的士司機「些粉」,令觀眾眼前一亮。他受訪時笑謂原本是文藝青年:「今次係咁爆粗係好過癮,演完後改唔到口,但我都係反映現實啫,好多師傅都係講呢啲對白。」

「邊個唔想上位」

提到他十年前憑處境劇《同事三分親》的「Marco」一角漸為人認識,趙永洪直認該劇是事業轉捩點,現尋求第二次重大突破:「我問每一個朋友我嘅演出點,佢哋都話我好稱職、做得好,好似嗰個人,但唔多覺眼,所以依家揀咗搞笑做自己戲路,因此慢慢多咗導演、監製搵我拍劇。」笑指自己是「九線藝員」的他坦言不滿足於現狀:「邊個唔想上位,邊個唔想做主角,但都係要等機會、搵機會!」

網民激讚演出

而尋晚趙永洪喺《降》嘅演出亦大獲網民讚賞,劇情講到佢嘅行家「龍貓」何遠東為咗養家頂更開工賺錢,而趙永洪就「黐」佢車去風流快活!之後佢突然話要去捉精靈,叫遠東停低車畀佢落車!正當趙永洪撳緊電話之際,身後傳來巨響,趙永洪心之不妙,原來畀墮樓嘅黃子恆上司壓中架車,喺車內嘅何遠東亦不幸身亡!

而趙永洪去到醫院後非常自責救唔到對方,「點解唔一下砸死我?」喺呢分半鐘獨白中,趙永洪由起初沉默嘅表現,慢慢推進到激動爆喊打自己,網民都激讚佢呢場戲好有層次,好催淚,仲話好過唔少人,希望佢日後可以多啲機會發揮,等佢攞獎呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!