掃呢頁CODE去手機

2017年11月7日 星期二

傅嘉莉極度野性 關楚耀都話正 __,傅嘉莉,關楚耀,

關楚耀影傅嘉莉嘅野性美。藝人關楚耀(Kelvin)喜歡攝影,他早前趕拍新劇《特技人》時機不離身,捕捉每個場景與每位演員的潛藏一面,他將對手傅嘉莉(Ke ...


關楚耀影傅嘉莉嘅野性美。


藝人關楚耀(Kelvin)喜歡攝影,他早前趕拍新劇《特技人》時機不離身,捕捉每個場景與每位演員的潛藏一面,他將對手傅嘉莉(Kelly)攝入鏡頭,展現Kelly的野性美,連兩人好友陳山聰都讚相中Kelly索爆,Kelvin則直言鏡頭下的Kelly好正!

開工周圍影

Kelvin兩年前買下第一部單反相機,作拍攝旅遊名勝之用,後來加入劇組遠赴不同地方取景,並將靚景收歸鏡頭下,慢慢揣摩出別具個性的拍攝手法:「影相是好個人嘅事,影得靚唔靚都係個人感受,依家大家都有部手機可以影好多靚相,所以每個人都係攝影師,而我算係比較認真去對待呢件事,工餘時間會周圍影,特別喺拍劇時則會去一啲偏僻地方,所以一定相機跟身,依家我會經常甫相放IG,當係一個相展,哈哈!」

最緊要有默契

提到將好友Kelly攝入鏡頭的感受?Kelvin笑說:「有好多感受,之前好少影人像,影風景多,影人一定要睇大家熟唔熟落,有默契最緊要,我同Kelly一齊拍劇三個多月,大家好熟,但鏡頭下嘅Kelly會畀人另一種感覺,輪廓好靚,基本上只要有光影射到就會好睇,拍劇時候佢都係好對手,好正!」

陳山聰讚索爆

Kelly表示相中換上「羅拉」造型是為了拍攝一場戲中戲,與劇中角色造型很不同,化妝髮型較為誇張,令她憶起那些年做Model時的情景,工作人員都向她說很喜歡這「鬼妹」Look,但不知觀眾會否覺得「重口味」?不過她另一位友好陳山聰則在IG留言大讚:「唔似你,索爆」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!