掃呢頁CODE去手機

2017年11月7日 星期二

鄧達智結婚:名人:老公多仔追 鄧達智呷醋睇唔過眼 __,鄧達智,

鄧達智呷醋喇,陳醫生識做啦。著名時裝設計師鄧達智(William)今年9月破格在港舉行同性婚宴,與外科醫生男友陳梓欣結婚兩個月,即使兩人仍然分開住,但 ...


鄧達智呷醋喇,陳醫生識做啦。


著名時裝設計師鄧達智(William)今年9月破格在港舉行同性婚宴,與外科醫生男友陳梓欣結婚兩個月,即使兩人仍然分開住,但兩人婚後非常恩愛,已互相融入對方的生活圈子,亦沒有鬧過交,William說:「佢成日嚟我啲朋友聚會,佢比我想像中大方,因為佢係比較醜嘅人,個人好靦腆;反而我去佢啲醫生食飯多啲,覺得我入佢個圈子容易過佢入我個圈子,好似啲護士見到我會好開心。」兩人已計劃一連串的旅行大計,好好享受二人世界,提到陳梓欣被公認非常好之人,William卻酸溜溜地說:「朋友話佢係300%好人,但有時過分好人會令人誤會,大家以前唔認識佢,依家人人都識佢,好似佢facebook短短個幾月就多咗100人add佢做朋友,佢儍到見到有啲common friend就去接受人哋做朋友。(嗰啲係同性追求者?)係!」

「唔止做朋友咁簡單」

William續說:「我自己個社交網長期有1000人waiting都add唔到我,我其實已經好少玩社交網,有時某人嘅生日預告功能,正好提醒我,呢個人喺我生活中有冇出現過,如果根本無出現過,我就刪除呢個人,我係好難接受人嘅人,但佢係好細路哥嘅心,太易接受人,有時我睇唔過眼,要話畀佢聽,有啲人唔止係想做朋友咁簡單。」

場地:星薈

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!