掃呢頁CODE去手機

2017年11月26日 星期日

姚子羚再奪女配角 爆喊提險毀容停工 __,姚子羚,

睇到都想喊呀!「TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2017」最喜愛TVB女配角由藝人姚子羚憑劇集《同盟》奪得,姚子羚上台前與劇集拍檔陳山聰擁抱,然後便上台 ...


睇到都想喊呀!


「TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2017」最喜愛TVB女配角由藝人姚子羚憑劇集《同盟》奪得,姚子羚上台前與劇集拍檔陳山聰擁抱,然後便上台發表得獎感言,她說:「我驚我又喊,多謝TVB,多謝我嘅Fans,多謝我馬來西亞嘅Fans,多謝我嘅姊妹,仲有漏咗我嘅拍檔陳山聰,冇你冇Kate(同盟角色名),好多謝監製,有不一樣嘅姚子羚。」

講到呢度,姚子羚已經忍唔住喊,兼邊喊邊講:「呢一年係姚子羚好難忘嘅一年,之前姚子羚塊面受傷,令到有段時間我唔能夠拍劇(指去年被所領養狗隻咬傷),但公司冇怪我。嗰時我每日照鏡見到條疤痕,我覺得係一個經歷,希望大家唔好放棄領養動物。另外,我亦都要多謝另一半(男友鄭子邦),人生無常,大家要學識感恩,學識要活在當下。」而台下的陳山聰、胡定欣及胡蓓蔚聽到姚子羚得獎感言時亦齊齊落淚。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!