掃呢頁CODE去手機

2017年12月19日 星期二

樂怡為囡囡慶祝2歲大周家蔚連日參加生日P __,家蔚,周家蔚,

近日受老公洪天明背妻偷食疑雲影響嘅周家蔚,繼日前如期出席好友陳敏之囝囝「雷冬至」生日會後,前日又再出動,出席另一個生日P——就係佢另一好姊妹姚樂怡囡囡 ...




近日受老公洪天明背妻偷食疑雲影響嘅周家蔚,繼日前如期出席好友陳敏之囝囝「雷冬至」生日會後,前日又再出動,出席另一個生日P——就係佢另一好姊妹姚樂怡囡囡「小雞髀」Gaibe嘅2歲生日會。

姚樂怡昨日喺社交網站貼咗好多相,雖然個規模冇敏之嗰個咁大,但係參加人數都唔少,仲見到湯盈盈、鍾麗淇、蔡一智夫婦等圈中好友,帶同自己嘅小朋友現身。

見到壽星女Gaibe着住條紅色裙仔,非常趣緻得意,除咗同其他小朋友仔玩,仲有坐喺大玩具車上「揸車」,又有玩吓樂器咁,當然唔少得小朋友最愛嘅波波池。姚樂怡送上卡通兔仔嘅生日蛋糕俾囡囡,再好簡單咁留言話:「小雞髀的生日派對好開心!」

至於Gaibe個靚契媽佘詩曼,因身在哈爾濱而缺席生日會,佢今日有轉發姚樂怡個微博,仲留言稱:「契女!契媽爭你一封大利是,生日快樂!快高長大!」




鍾意就快D Share啦!