掃呢頁CODE去手機

2017年12月5日 星期二

【結婚5年】李璨琛老婆肚凸凸孕味濃 __,

孕味濃!現年42歲李璨琛,於2012年與拍拖五年的圈外女友梁志瑩(Pae)拉埋天窗,曾表示婚後會不設防造人,但一直未有氣聲。轉眼間,兩人結婚五年,過着 ...


孕味濃!


現年42歲李璨琛,於2012年與拍拖五年的圈外女友梁志瑩(Pae)拉埋天窗,曾表示婚後會不設防造人,但一直未有氣聲。轉眼間,兩人結婚五年,過着幸福的二人世界,又經常孖住參與朋友聚會,有影皆雙晒恩愛。

日前Sam與老婆現身北角搵食,見Sam邊行邊撳電話,Pae則緊隨其後,雙雙步往附近一間茶餐廳開餐。Pae當日穿黑色鬆身外套、腳踏平底波鞋,向來身材高挑、手腳纖幼的她,腹部竟然微微凸起,加上步伐緩慢,十足懷孕初期的婦女。

二人在食肆逗留約1小時後離開,Sam主動為Pae推開玻璃門,讓老婆先行步出,盡顯細心一面。其後Pae輕輕捉着老公手臂,Sam又刻意放慢腳步遷就老婆,期間有途人認出眼望望,但專心留意路面情況的Sam未有理會,繼續帶住老婆過馬路離開。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!