掃呢頁CODE去手機

2017年12月5日 星期二

【性侵風波】林作揭媽媽都係受害者 __,林作,

林作就性侵風波又有Say!前大律師林作近日對性侵事件持個人見解,不時在網上發表意見,外界對他見解反應不一。今日林作再透過社交網回應網友的提問,林作表示 ...


林作就性侵風波又有Say!


前大律師林作近日對性侵事件持個人見解,不時在網上發表意見,外界對他見解反應不一。今日林作再透過社交網回應網友的提問,林作表示有見近年香港的法治意識愈來愈薄弱,明白只有法庭才可以作出審判,不論甚麼案件都需帶到法庭分曉,不是誰說有罪,便是有罪。最後,他指明白受到性侵受害人的痛苦,還爆出其媽媽「都係過(個)受害者」,媽媽亦曾向他分享過她的經歷。

林作發文:

我支持大家走出來。但不同意借助呢種事出黎(嚟)別有動機。我並唔係扭曲事實,而係作出我自己觀察事態嘅判斷 - 確實係有疑點。無論如何,香港近年法治意識越(愈)來越越(愈)薄弱,十分危險,希望你能以大局為重,明白只有法庭先可以審判。更加多嘅案件應該被帶至庭上見分曉,而唔係你話對方有罪就算。我唔係唔同情受傷害嘅女性。我願意同你分享,我自己媽媽都係過(個)受害者,而我呢世人最重要嘅人,就係媽媽。佢最近都有分享過佢嘅經歷,我實在十分明白嗰種痛苦。

我十分願意幫助有需要嘅受害人。或許我應該更公開地作出表示。我做過一段時間嘅大律師,自己也接觸過幾宗非禮案。我十分願意私下就個別案例分享自己見解。

林作接受東網訪問說:「我唔代表媽咪講嘢喇,你哋問佢,件事佢兩年前講畀我知,但冇仔細咁講,係佢最近見到報道,先再講,我感覺好深刻,意識到個問題好嚴重,啲人話我冇同情心,我覺得好唔舒服,因為我自己媽咪都有呢個經歷。」問到林媽媽發生甚麼事?他坦言是性侵犯:「發生嘅時候我都未出世,佢工作時同合作伙伴發生Indecent Assault,中文性侵犯,佢呢世都記得,我都感同身受。(佢當時有冇報警?)佢當時有站起來,有發聲,對方係有受罰,我好感動佢發聲,好支持佢。」提到會否怕被指抽水,他直言不是自爆:「係網民講我冇同情心,我先講呢件事。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!