網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月22日 星期五

【洗血無用】太太需長期洗腎 50歲黃翊日日大埔出瑪麗探妻 __,黃翊,

太太陳存正最近腎病復發,黃翊話嗰一刻真係好徬徨,好彩喺住院期間,得到一個病友嘅分享,總算令佢哋放下心頭心石。今日黃翊接受《蘋果》訪問,佢話太太經過醫生 ...




太太陳存正最近腎病復發,黃翊話嗰一刻真係好徬徨,好彩喺住院期間,得到一個病友嘅分享,總算令佢哋放下心頭心石。今日黃翊接受《蘋果》訪問,佢話太太經過醫生嘅檢查後:「最初係喺條頸植入一條臨時導管洗血,醫生話盡量希望洗完血唔使再用,可以拎走,萬一唔得嘅話,就要喺個肚植入一條導管洗肚,呢樣就係永久,結果最後發現個腎唔係好得,要喺個肚植入一條導管洗肚,初初諗住係玩完,但係喺病友傾完偈之後,喺佢哋嘅眼中,好似係食飯咁普通嘅事,太太o依家喺度適應緊。啱啱嗰幾日痛到行唔到,呢排叫做好番啲,但係需要啲時間去習慣,不過個人係精神,之後佢住咗差唔2個禮拜晒院。」

黃翊話嗰段時間佢自己都好大壓力,他稱:「我每日由大埔出去瑪麗探太太,又要宣傳,又要睇檔,真係好好吃力,好攰。知乜嘢叫強顏歡笑。不過我係一個好正面嘅人,大家都要接受呢件事。」

雖然嗰陣佢戴晒口罩去探病,不過都有醫生認得佢,醫生都忍唔住問佢點解唔去大埔那打素,黃翊話:「太太上星期返咗大埔,O依家先返醫院洗血,之後租部機返屋企洗肚,每日夜晚上床之前搞,要洗10粒鐘,之後就正常生活。」問到佢有冇考慮幫太太換腎,佢好坦白話:「有風險,亦唔係一定得,所以我哋唔諗咁遠,生活上慢慢調節。」

唔知阿仔又知唔知呢件事呢?佢就話:「知道媽咪唔舒服,一放學就攬住媽咪,成日講LOVEYOU,最緊要太太開心咪得,慢慢精神啲,不過好奇怪,如果天氣好啲個人又精神啲!」至於佢經濟又有冇問題?黃翊哈哈笑話:「 經濟OK.暫時頂得住,好彩之前賺到錢會儲起,唔會亂洗,大排檔同唱歌都會繼續做,洗濕咗個頭冇計喇,盡能力做,不過我覺已經賺咗,起碼大家知道黃翊識得唱歌。」

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(資料圖片) (資料圖片) 黃翊話阿仔知道媽咪唔舒服,日日都o氹佢開心。(資料圖片)
黃翊話自己有段時間覺得好攰,明白乜嘢叫強顏歡笑!(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!