網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月8日 星期五

亞視幫抬頭?田蕊妮再爭視后讚自己叻! __,亞視,視后,田蕊妮,

田蕊妮滿意於《迷》的演出,仲話畢生難忘。
亞視幫抬頭?田蕊妮再爭視后讚自己叻!曾封視后的田蕊妮今年再憑《迷》入圍「最佳女主角」,將與同是「亞視幫」的鮑起靜及江美儀齊齊爭視后,昨晚阿田到將軍澳電 ...


亞視幫抬頭?田蕊妮再爭視后讚自己叻!

曾封視后的田蕊妮今年再憑《迷》入圍「最佳女主角」,將與同是「亞視幫」的鮑起靜及江美儀齊齊爭視后,昨晚阿田到將軍澳電視城出席「TVB職藝員聯歡晚宴2017」,被問可覺「亞視幫」抬頭?她說:「唔好咁講,做演員唔好話係乜幫乜幫,最緊要係觀眾鍾意,個心係最重要,美儀同鮑姐都係出色演員,都好鍾意做戲。(睇好邊個?)睇好自己,因為《迷》係我演員生涯最難忘同最難嘅一個角色,亦係需要花時間抽離,依家就已經抽晒喇,拍完套戲個內心都想讚自己係叻嘅,不過獎嘅嘢有冇都好,拍呢個角色得到肯定已經好足夠。」

而影后級的鮑起靜被問到外界認為爭視后應該難不到她時,她笑言:「仲難呀!叻同猛嘅演員都好多,自己喺無綫係新人,觀眾對好多演員都好熟悉同了解。」而美儀更同時憑《同盟》提名「最佳女配角」,她透露是第二次獲提名視后,笑言上次不知為何被提名。

影后級的鮑起靜與江美儀齊齊角逐視后。
  • 影后級的鮑起靜與江美儀齊齊角逐視后。





鍾意就快D Share啦!