掃呢頁CODE去手機

2017年12月20日 星期三

抱貓咪影相 陳偉琪不慎走光露底 __,陳偉琪,

陳偉琪錄影寵物節目。藝人陳偉琪(Vicky)、翟俊威及翟俊朗到觀塘錄影寵物節目,以短裙上陣的Vicky,坐落床影相時,更不慎露底,認真唔小心。Vick ...


陳偉琪錄影寵物節目。


藝人陳偉琪(Vicky)、翟俊威及翟俊朗到觀塘錄影寵物節目,以短裙上陣的Vicky,坐落床影相時,更不慎露底,認真唔小心。

Vicky抱工作人員的貓咪合照,Vicky表示由細到大都沒有養過寵物,小時候對貓毛過敏,試過抱完貓咪之後眼腫,到長大後就沒有時間照顧寵物:「其實我好想養,但未必有時間全程照顧,費事好似逼父母養咁,等我遲啲工作定落嚟再養。(如果畀你揀,想養咩寵物?)我比較喜歡狗,要大隻嘅,安全感大啲,如果貓嘅話就想要肥嘟嘟好似加菲貓咁,性格亦要冇咁傲慢嘅。」

講到工作,Vicky早前在《誇世代》及《溏心風暴3》都有超性感演出,但之後播放的劇集都不用太性感,只是在《是咁的,法官閣下》有親熱戲:「其實都係睇劇情需要,近期拍緊嘅戲都唔使性感,最近嘅《開心速遞》都唔使露肉又有戲做,監製叫我唔使姣,因為我個角色係富家女,要高貴啲。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!