掃呢頁CODE去手機

2017年12月20日 星期三

囡囡一歲!趙哲妤爆:佢接受影響一生的手術 __,趙哲妤,

Uny話小魚要面對一個手術,係一個影響個女一生嘅手術前中國小姐趙哲妤(Uny)去年12月誕下囡囡小魚(Natalie)後,獨力照顧囡囡,唔經唔覺小魚已 ...


Uny話小魚要面對一個手術,係一個影響個女一生嘅手術


前中國小姐趙哲妤(Uny)去年12月誕下囡囡小魚(Natalie)後,獨力照顧囡囡,唔經唔覺小魚已經一歲生日,Uny近日為囡囡舉行生日派對,仲將派對照放上社交網同與眾同樂。但Uny同時宣布一個壞消息,留言話:「【1歲生日快樂】日子過得很快唷!好動小魚的trouble 2 提早了1年出現,這對限量版波鞋就啱哂妳,讓妳好好探索世界,夠1歲了,很快小魚便要面對一個手術,這可是影響她一生的手術唷,祝願妳身體健康,手術順利^^作為單親媽咪嘅Uny將整副心機放喺囡囡身上,知道囡囡身體有事,真係『打在兒身,痛在娘心』!」據悉小魚因聽覺有問題,於即將要做手術,Uny一早得知囡囡聽覺有問題,一直都好擔心,早前更去學手語,做足準備。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!