網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月18日 星期一

【狠母碎屍】女疑犯容貌曝光 分屍後問鄰居借手機搵老公 __,手機,手機平板,

報案人林先生:「不嬲唔覺佢精神有問題,但發生件事之後,佢直情有問題!」(徐雲庭攝)狠母疑謀殺女兒的慘案中,女疑犯涉肢解12歲女兒令人毛骨悚然,被捕時更 ...




報案人林先生:「不嬲唔覺佢精神有問題,但發生件事之後,佢直情有問題!」(徐雲庭攝)

狠母疑謀殺女兒的慘案中,女疑犯涉肢解12歲女兒令人毛骨悚然,被捕時更神志不清。《蘋果》事後取得女疑犯的相片,其容貌大曝光,可見她五官端正,外貌娟好;不過眼神卻帶目露凶光,眉毛粗黑,令人看後有點不安。據街坊形容,平日出入不時碰到女疑犯,但她甚少與鄰居打招呼,且眼神帶有殺氣。

記者事後亦尋獲該宗命案的報案人林先生,他指女疑犯在上址居住約兩年,過往不覺得她精神有問題,不諱言:「不嬲唔覺佢精神有問題,但發生件事之後,佢直情有問題!」其間女疑犯曾向林先生表示借電話打畀老公,現場消息稱,相信當時女疑犯欲找女兒生父。

林先生講述事發經過,當時其兒子正步出走廊倒垃圾,女疑兇走來表示要借電話,「佢話爆咗水喉,要打電話搵老公!」林先生此時正好下班回家,見女疑犯神情有異,但「見到(佢個)單位真係有水漏緊出嚟」,所以其妻出於好心借出電話,未料一借無回頭。

林回想當時已覺得事有蹊蹺,「女疑犯借咗電話好耐,個幾鐘(都未還)...借(手機)時已經唔係好正常,借咗唔肯還。」其間林先生又見她在走廊徘徊,不斷按手機屏幕,「見佢撳咗好耐(電話)」。林覺得可疑,遂返回住所報警求助。惟事後他翻查電話紀錄,發現女疑犯未曾致電內地聯絡其丈夫。

你敢爆,我敢獎! 即Call《蘋果》24小時爆相爆片熱線63836568


鍾意就快D Share啦!