掃呢頁CODE去手機

2018年1月21日 星期日

男友冇影!阿嬌37歲生日 阿Sa零時送祝福 __,阿Sa,鍾欣潼,阿嬌,蔡卓妍,

賴弘國去咗邊?藝人鍾欣潼(阿嬌)今日37歲生日,好姊妹蔡卓妍(阿Sa)踏正十二點喺ig晒相送上祝賀,阿嬌留言:「我親愛的小嬌嬌@q_gill生日大快樂 ...


賴弘國去咗邊?


藝人鍾欣潼(阿嬌)今日37歲生日,好姊妹蔡卓妍(阿Sa)踏正十二點喺ig晒相送上祝賀,阿嬌留言:「我親愛的小嬌嬌 @q_gill 生日大快樂🎂 祝妳身體健康 事事順利❤️ 從18號開始陪妳切蛋糕到正日生日 哈哈 每個蛋糕都好好吃😋」睇番啲相,就未見到阿嬌男友賴弘國嘅蹤影,唔知係咪兩個都忙住做嘢,遲吓先補祝番生日呢?

而賴弘國上次更新ig,已經係2017年12月19日喇,唔通真係咁忙??

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!