掃呢頁CODE去手機

2018年1月21日 星期日

【群星撐渣馬】徐濠縈輕鬆跑全馬 崔碧珈負傷跑半馬成績稍遜 __,崔碧珈,徐濠縈,

崔碧珈今朝約6點就到咗尖沙嘴,準備參加馬拉松半馬賽事,佢係第4年參加渣馬,而跑半馬就係第2次,佢話舊年成績2個鐘頭19分鐘,今年唔厚望,目標唔想超過2 ...




崔碧珈今朝約6點就到咗尖沙嘴,準備參加馬拉松半馬賽事,佢係第4年參加渣馬,而跑半馬就係第2次,佢話舊年成績2個鐘頭19分鐘,今年唔厚望,目標唔想超過2個半鐘:「跑步之前一兩日,我夜晚喺公園諗住拉筋郁動下,途中要避狗糞便就扭開,點知就着咗地流血,所以扭親,膝頭又擦損,條褲磨擦會痛,唔急得只能量力而為,但唔會放棄。」而佢都甚為蝦碌,媽咪揸車送佢到場,到達後發現冇帶號碼牌,要另外搵其他家人搭的士送過去:「嚟到見啲跑手心口掛晒號碼牌,但自己好似有啲空虛先發現,頭先媽咪對我訓話。其實我有事前執定嘢,但係冇執號碼牌。」

最後佢以2小時38分完成賽事,事後佢話:「因為早兩日唔小心扭傷咗,所以今日賽事都要視乎自己能力去跑,因為上一次參加半馬成績係2小時19分,今次係2小時38分鐘,其實今次跑時,發覺好多香港係好窩心嘅,因為有啲義工會派啲嘢食俾跑手,沿途同跑手會影相同傾偈,唔知係咪咁而慢咗少少啦。」

崔碧珈仲講到,出咗西隧時,約16、7公里時,因為腳傷嘅問題,自己覺得唔係太舒服,去咗休息一陣,其間有啲女童軍同義工過來慰問,問我有冇事。佢話:「其實我當時真係冇事嘅,只係想休息一吓,有一個成熟嘅女跑手Tammy,約70歲,過來問我有冇事,我同佢傾咗一陣偈,覺得真係好warm,呢個亦係我堅持每一年都要參加嘅馬拉松理由,除咗挑戰自己外,每一年都要提醒自己要有堅持同毅力,同埋跑馬拉松就好似人生咁,千祈唔好放棄,最緊要做好自己,唔需要同人比較囉!」

另徐濠縈同DJ Donald今年跑全馬,差唔多時間衝線,阿徐抱住輕鬆心情去跑:「傾住偈去跑,同幾個朋友,頭先喺西隧口見到自己個廣告,有停低影相,又有同啲參賽fans影吓相,今日嘅時間未必同平時一樣咁快,平時應該快啲,今日冇睇時間去跑。」阿徐賽前準備都係早啲瞓,同埋跑之前一定要食飯先有力氣跑全程:「今日都係有啲辛苦,雖然話成程有輕鬆吹水。」講到「吹水功」邊個勁得過佢老公Eason,阿徐笑言:「喂!佢唔跑得,因為大家唔同公司,即係代言嗰個,囡囡本身都嚟,不過怕混亂,今朝都俾咗個擁抱我,以示支持。」阿徐又話唔會叫囡囡一齊跑,DJ Donald解釋:「阿徐話好輕鬆,但今日大家跟住佢跑,都覺得好辛苦。」

之後阿徐就喺ig留言話:「今天跑得好開心,雖然不是自己最好成績,但可以和隊友有傾有講輕輕鬆鬆一齊跑,沿途不停和粉絲合照,還可以路過自己的billboard時拍照留念,有時過程比成績重要,多謝 」。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:仇志德 崔碧珈之前扭傷腳,今日跑步時都要休息吓。

徐濠縈

DJ Donald同阿徐
阿徐輕輕鬆鬆完成全馬賽事 DJ Donald

鍾意就快D Share啦!