掃呢頁CODE去手機

2018年1月9日 星期二

【5歲女童被虐殺】馬浚偉譴責狠毒父母:你們三位人渣 __,馬浚偉,

5歲女童臨臨疑遭生父繼母虐待致死,事件引起全城嘩然(新聞連結:http://bit.ly/2m9fpiI),有網民將呢對變態嘅生父繼母起底,瞬間已經有 ...




5歲女童臨臨疑遭生父繼母虐待致死,事件引起全城嘩然(新聞連結:http://bit.ly/2m9fpiI),有網民將呢對變態嘅生父繼母起底,瞬間已經有超過一萬人去咗生父嘅fb留言,網民強烈譴責生父嘅行為令人髮指,點解可以對親生仔女下毒手!

馬浚偉噚晚喺fb留言:「我一向唔贊成人肉(搜尋)別人,但今次,請神寬恕我,今次我要破例了。我衷心希望你們三位人渣,得到最嚴重最嚴重的懲罰!香港沒有死刑,但至少希望你們得到最幸福的終身監禁!更希望天父將來能將你們送入地獄!請天父原諒我這次的『怒』和『恨』!我承認我這次的罪,父神,請原諒我!Amen!」

唔少網民留言表示讚同馬浚偉嘅做法,不過喺今日凌晨時份,除咗繼母嘅fb被刪除外,網民喺生父嘅fb留言亦被檢舉,結果令一眾網民留言喪爆,馬浚偉留言話:「希望這個人渣的朋友,你們以後不要再和他們做朋友了!我希望你們unfriend這個人渣朋友吧!你們一家三口,根本就是惡魔的化身,人渣人渣人渣!可憐的妹妹已去世,希望八歲的哥哥可以有一個新生活!你這個姓陳的人渣和你的人渣老婆和你的人渣阿媽,人渣!你一定要坐監,還有你那個人渣老婆人渣阿媽全部都要坐監,希望你們判終身監禁!」

(fb圖片) 馬浚偉為強烈譴責呢對狠毒父母!(fb截圖) 網民留言認同馬浚偉嘅做法!(fb截圖)
(fb截圖) (fb截圖)

鍾意就快D Share啦!