掃呢頁CODE去手機

2018年1月9日 星期二

薛家燕BIG爆晒線 阮兆祥搞笑:係壽包 __,家燕,阮兆祥,薛家燕,

咁玩法,怕唔怕薛家燕嬲豬呀?!王祖藍、李思捷、阮兆祥、羅敏莊與女兒陳禛、王君馨、台灣歌手林沖等晚上在將軍澳電視城為薛家燕、黎小田、曹永廉、湯寶如主持的 ...


咁玩法,怕唔怕薛家燕嬲豬呀?!


王祖藍、李思捷、阮兆祥、羅敏莊與女兒陳禛、王君馨、台灣歌手林沖等晚上在將軍澳電視城為薛家燕、黎小田、曹永廉、湯寶如主持的無綫節目《流行經典50年》錄影。阮兆祥看見以低胸性感晚裝亮的薛家燕笑說:「家燕姐唔係無綫,佢係有線㗎。」王祖藍則笑說:「家燕姐你一個都逼爆鏡頭啦。」

王祖藍又搞笑地笑對薛家燕唱「叉燒包」,阮兆祥笑說:「點止呀,佢呢個係壽包。不過,家燕姐如果守龍門就唔稱職,因為佢中門大開。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!