掃呢頁CODE去手機

2018年1月9日 星期二

嗌交變抱抱 陸永老婆絕招搞掂兩姊妹 __,陸永,

新手爸媽可以參考。藝人陸永同太太Reina婚後生咗兩個可愛囡囡陸一穎(Hannah)同細女陸一心(Simsim),而Reina做咗人母之後都不時喺社交 ...


新手爸媽可以參考。


藝人陸永同太太Reina婚後生咗兩個可愛囡囡陸一穎(Hannah)同細女陸一心(Simsim),而Reina做咗人母之後都不時喺社交網分享教女嘅趣事。

日前Reina就喺社交網發文話Hannah同Simsim兩姊妹鬧咗交,Reina為咗懲戒佢哋,就話如果佢哋唔鍾意對方,就一個去婆婆屋企,一個去嫲嫲屋企,以後分開住!而兩個囡囡聽到之後就喊晒口,最後仲攬埋一齊添!

而今日Reina就再上載短片,解釋番當晚發生咩事。原來Hannah同Simsim之前不斷投訴對方,Reina就諗住嚇吓佢哋,同佢哋講完分開住之後就上咗房,點知兩個囡囡即刻爆喊,Hannah仲話:「我會唔捨得你㗎Simsim!你係最得意㗎!」

Reina事後睇番呢段工人姐姐偷錄嘅片都非常感動,而好多網友都話兩個囡囡超級可愛,仲大讚Reina呢招好使得!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!