掃呢頁CODE去手機

2018年1月7日 星期日

【享年61歲】曾演杜琪峯電影《黑社會》 前亞視藝員洪羅拔今晨離世 __,亞視,杜琪峯,

前亞視藝員洪羅拔今早9時在威爾斯醫院離世,享年61歲。洪羅拔81年參加藝訓班入行,加入訓練班前曾修讀服裝及窗櫥設計,曾於時裝界發展擔任形象指導。於88 ...




前亞視藝員洪羅拔今早9時在威爾斯醫院離世,享年61歲。洪羅拔81年參加藝訓班入行,加入訓練班前曾修讀服裝及窗櫥設計,曾於時裝界發展擔任形象指導。於88年加入亞洲電視,主持《活色生香》,於圈中人緣甚廣。

據知,洪羅拔昨晚入院,年前傳出患有肝癌,其好友郭政鴻於微博公佈死訊:「今天係我非常難過的一天一位對我非常好的兄弟『洪羅拔』走了!記得當年係佢第一個鼓勵和支持我入娛樂圈的人!我還記得你借衫俾我著!等我可以好好見人!係你第一個鼓勵我參加第四屆新秀歌唱比賽!和你的一點一滴我永遠都不會忘記!希望你去到另外一個世界!可以繼續開開心心!一路好走⋯⋯永遠懷念你鴻仔!」

《蘋果》向郭政鴻求證,郭政鴻表示:「係好朋友證實死訊,喺好多facebook見到。喺杜晶晶同佢最friend,見佢最早轉發。」至於洪羅拔因何離世?郭政鴻表示:「一直以嚟佢都有肝病,實則係點唔係話太清楚,唔太理解,淨係知佢今日走咗。」

有指,洪羅拔有一位大哥及兩位家姐,其中大哥於2016年因肝癌病逝,而洪羅拔亦於同年發現患上肝癌。


鍾意就快D Share啦!