掃呢頁CODE去手機

2018年1月7日 星期日

嘆林子聰遇人不淑 陳浩民:佢耳仔軟 __,林子聰,陳浩民,

陳浩民幫兄弟,乜都冇計!林子聰(肥仔聰)投資電影失利血本無歸,義務參演的好友陳浩民接受訪問時亦嘆對方遇人不淑:「戥佢慘,我欣賞佢演戲、執導同寫劇本都得 ...


陳浩民幫兄弟,乜都冇計!


林子聰(肥仔聰)投資電影失利血本無歸,義務參演的好友陳浩民接受訪問時亦嘆對方遇人不淑:「戥佢慘,我欣賞佢演戲、執導同寫劇本都得,但缺點係耳仔軟,希望佢經一事長一智。」浩民表示為了該片推掉幾部劇,每部動輒逾千萬酬勞,但為幫兄弟冇計:「知道曾經有投資者話想加自己演員,換走我,但肥仔聰堅持要我拍,寧願唔要嗰筆錢,佢好有義氣!到之後啲資金一直未到位,原本我係有片酬,咁我就話唔收繼續拍」他感慨電影上映後影院數目太少,內地上映三日只收幾十萬元,實在強差人意,亦因此沒有花紅可分給他。

此外,張繼聰表示一直欣賞肥仔聰多才多藝:「佢好好畀足片酬我,亦喺佢身上學到嘢。(知唔知佢蝕大本?)唔太清楚,票房失利我都覺得好遺憾。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!