掃呢頁CODE去手機

2018年1月31日 星期三

想生仔揀朝早!黎諾懿傳授香香生仔秘笈 __,香香,黎諾懿,岑麗香,

香香學嘢喇喂!藝人岑麗香、黎諾懿與兒子「小春雞」黎峰睿在又一城出席賀年活動,「小春雞」在台上牙牙學語,相當可愛。岑麗香與黎諾懿一齊接受訪問,黎諾懿向岑 ...


香香學嘢喇喂!


藝人岑麗香、黎諾懿與兒子「小春雞」黎峰睿在又一城出席賀年活動,「小春雞」在台上牙牙學語,相當可愛。岑麗香與黎諾懿一齊接受訪問,黎諾懿向岑麗香傳授生仔秘訣,他說:「生仔就揀朝早,兩個都係最精神、最活躍,生女就夜晚。」

岑麗香被問到希望生仔還是女?她說:「仔女都冇所謂,今時今日男女都一樣。」是否對生BB有壓力?岑麗香說:「又唔想講太多,講太多以為我有咗,唔講又以為我唔想生,最緊要唔好畀咁大壓力自己,生或者唔生最好就係冇壓力,順其自然。」

首次帶兒子出席活動的黎諾懿表示:「過年可以帶小春雞去賺錢逗利是,佢好叻仔賺錢叻過我細個,遲啲養埋爸爸,咁爸爸就可以全職照顧佢。(會唔會畀個仔拍嘢?)拍嘢就唔好,因為太辛苦,出席下活動或者廣告就可以,依家流感犀利,錄影廠又多菌,如果佢病咗我老婆會殺咗我。」黎諾懿希望再下年豬年追個女,湊成好字兩個夠晒數。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!