掃呢頁CODE去手機

2018年1月31日 星期三

【狗仔出更】孖郭藹明陪父母睇醫生 劉青雲勁孝順抱阿媽落車 __,劉青雲,郭藹明,青雲,

劉青雲同老婆郭藹明(Amy)係圈中有名嘅恩愛夫妻,不時會行孖咇出街,日前下晝2點出現喺中環置地見到佢哋兩公婆,以為佢哋由西貢出嚟港島行街街shoppi ...




劉青雲同老婆郭藹明(Amy)係圈中有名嘅恩愛夫妻,不時會行孖咇出街,日前下晝2點出現喺中環置地見到佢哋兩公婆,以為佢哋由西貢出嚟港島行街街shopping放假,但原來唔係「二人世界」去拍拖,而係陪老人家睇醫生,佢哋坐住由司機開嘅七人車去到置地廣場門口,一開車門佢哋好快速落車,然後青雲扶住劉爸爸落車先,劉爸爸撐住枴杖行上行人路等齊人,精神唔錯,之後輪到劉媽媽準備落車嗰時,青雲唔單止用手擋喺媽咪頭頂怕佢撞到,後來索性抱媽咪落地,然後同行嘅外傭同Amy就負責扶住劉媽媽行去中建大廈睇專科。

大約個幾鐘之後,見到青雲一家人睇完醫生落樓,雖然青雲嘅父母都已經80幾歲,但睇落都幾精神,見佢媽咪出嚟時都係自己行路嘅,不過外傭都一路喺旁邊睇住。佢哋等到到司機揸番架車到置地門口,青雲扶完兩老上車,仲幫佢爸爸綁好安全帶,佢先上車離開。

其實當年就係劉爸爸獨具慧眼叫個仔去投考無綫電視藝員訓練班,不過由細到大佢爸爸媽媽都比較錫家姐同細佬,唔知係咪因為青雲細細個已生成黑炭頭咁,唔夠家姐同細佬咁可愛,但係青雲長大成人後對父母非常孝順,只不過佢性格比較內斂,可能唔識口甜舌滑o氹人,但肯定會好細心對老人家。佢曾經喺facebook中講及孝順父母嘅嘢:「不知不覺,我們的父母長輩漸漸年邁,請珍惜與父母一起的時光,多聽聽他們的嘮叨,多給他們打電話,多陪陪他們散步,多幫他們做家務。願天下所有的長輩們健康長壽!」睇嚟青雲唔止講得出,仲做得到,係堅‧孝順!

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(攝影:徐錦池) 青雲夫婦日前現身中環 然後劉爸爸落車
睇嚟青雲夫婦都好緊張未落車嘅人 青雲扶住媽咪,另一邊廂Amy都有望吓已經行咗上行人路嘅劉爸爸。 劉媽媽壓軸落車,青雲將兩手挾喺媽咪腋下,劉媽媽好自然咁攬住個仔…
一個轉身,青雲就抱咗阿媽落地 見到Amy呢個笑容,睇嚟好滿意老公嘅表現。

青雲唔知係咪怕醜,見阿媽安全落地就分開行,等老婆同外傭扶阿媽。 劉家兩老睇完醫生,等車離開。 話晒都係港姐冠軍,有美貌有學識,但Amy都好貼地,幫外傭攞嘢。
劉媽媽第一個上車 見到老婆拎咁多袋,青雲似乎想幫手。 尾二上車嘅係劉爸爸
劉爸爸上車後,青雲親手幫佢扣安全帶(紅圈示)。 最後先到青雲上車

鍾意就快D Share啦!