掃呢頁CODE去手機

2018年1月24日 星期三

鄧佩儀戀周柏豪:情侶要做嘅都做晒! __,柏豪,鄧佩儀,周柏豪,

何遠東失落男配角獎,未知鄧佩儀又點睇呢?
鄧佩儀戀周柏豪:情侶要做嘅都做晒!何遠東日前於《萬千星輝頒獎典禮2017》上失落最佳男配角獎,他昨日出席《奧斯卡頒獎典禮》記者會時稱未有失望,因已是網 ...


鄧佩儀戀周柏豪:情侶要做嘅都做晒!

何遠東日前於《萬千星輝頒獎典禮2017》上失落最佳男配角獎,他昨日出席《奧斯卡頒獎典禮》記者會時稱未有失望,因已是網民心目中的男配角,故感到很開心。對於有傳《降魔的》會開拍續集,他透露劇組正構思如何讓他「復活」,又謂希望與黃子恆一同做奸角,發揮演技,即使要減肥也可以,又表示今年或會拍攝兩部電影。

同場的鄧佩儀透露於新劇《再創世紀》有九成戲份都是與周柏豪合作,二人更有感情線:「幾乎情侶要做嘅嘢都做晒,但電視出唔到街嘅都應該冇,都係純情嘅愛情。」又謂不會因戲份重而感到壓力,會盡力做好,珍惜機會。






鍾意就快D Share啦!