掃呢頁CODE去手機

2018年1月24日 星期三

陳百祥:阿叻讚陸永窒得好:佢反應好好 __,阿叻,陸永,陳百祥,

咁先有火花嘛!藝人陳百祥(阿叻)在九龍灣出席首映,講到有指陸永在無綫台慶頒獎禮上寸阿叻後被照肺,阿叻否認所指還大讚陸永反應好,他說:「呢個炒作好嘢,等 ...


咁先有火花嘛!


藝人陳百祥(阿叻)在九龍灣出席首映,講到有指陸永在無綫台慶頒獎禮上寸阿叻後被照肺,阿叻否認所指還大讚陸永反應好,他說:「呢個炒作好嘢,等陸永上一上。都唔知報道講緊乜,我哋大家都係靠把口搵食等觀眾開心吓,如果照稿講就唔使搵我哋,我覺得一啲問題都冇,佢反應好好,如果佢唔窒番我轉頭就先至冇反應。我哋要接班嘅司儀,唔係要唸稿嘅司儀,係要反應好嘅司儀,農夫同嘟姐(鄭裕玲)就有化學作用,佢做得好,一啲問題都冇。」

講到阿叻被陸永窒時面有難色,他笑說:「我梗係要畀反應交戲啦,我上下靶都做,有默契,呢啲係好即場。」阿叻又透露剛與著名法國球星簡東拿在內地拍攝法國足球電影,戲中飾演領隊,阿叻指今次接拍能與偶像簡東拿合作。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!