掃呢頁CODE去手機

2018年1月24日 星期三

得獎感言一舊舊!蔡思貝認詞不達意 __,蔡思貝,

蔡思貝喺社交蒲頭講感受!(資料圖片)今年台慶頒獎禮競爭激烈,有唔少得獎結果出乎意料之外,網民亦反應甚烈。而大多得獎者獲獎後表現甚為低調,冇隔日喺社交網 ...


蔡思貝喺社交蒲頭講感受!(資料圖片)


今年台慶頒獎禮競爭激烈,有唔少得獎結果出乎意料之外,網民亦反應甚烈。而大多得獎者獲獎後表現甚為低調,冇隔日喺社交網發文大談得獎感言。

其中,憑《踩過界》「癲姐」奪《最受歡迎電視女角色》嘅蔡思貝,喺頒獎禮當晚獲悉得獎時十分驚訝,上台後更一度緊張到唔知講乜好,諗咗好耐先至話自己一路以嚟備受批評,更連自己亦開始討厭自己,所以好感謝喺低谷時遇上「癲姐」呢個醜角,畀佢可以放膽去演活呢個角色。

頒獎禮翌日,蔡思貝就出咗埠工作。直至今日凌晨時分,佢先至有空閒時間更新社交網,佢發文謂:「睇返(番)自己得奬講詞,有些說,唔知我講乜;有些說,好感觸,被感染了。我相信當時那一刻的我,表達能力冇去到100,但固(箇)中意思是想鼓勵所有覺得自己『不幸』的 都其實有自己獨特的幸運,請不要氣餒。我不是很成功,沒資格說甚麼,但我有勇氣咁醜怪去分享自己嘅經歷,係因為有時候,一個故事一句說話,可以影響好多人,賦予一個希望。一定要繼續努力,多謝每一個你。#努力去燃燒# #我不怕老土# #只有一個青春一個生命# #萬千星輝頒獎典禮2017#」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!