掃呢頁CODE去手機

2018年1月3日 星期三

最鍾意玩細路!龔嘉欣幫張振朗重振雄風 __,嘉欣,張振朗,龔嘉欣,鍾嘉欣,

龔嘉欣竟然可以幫張振朗重振雄風!藝人龔嘉欣(Katy)、張振朗和陳智燊日前在大埔科學園為無綫新劇《堅離地愛堅離地》開工,劇情講述張振朗誤以為被Katy ...


龔嘉欣竟然可以幫張振朗重振雄風!


藝人龔嘉欣(Katy)、張振朗和陳智燊日前在大埔科學園為無綫新劇《堅離地愛堅離地》開工,劇情講述張振朗誤以為被Katy出賣,因而收起宅男怕事性格,爆Seed勁罵女方。

Katy笑指張振朗終於可以重振雄風,提到會否常發火鬧人,張振朗就指自己對一對姪仔好嚴謹:「如果返到屋企唔嗌人,我就覺得好唔啱,我覺得自己係個嚴父嚟。(第日同女友陳芷尤生咗BB都照鬧個BB?)如果第時有BB,我應該係會棒下出孝兒,我諗我會打。」而Katy則表示不想未來做怪獸家長:「本身好鍾意小朋友,試過喺街遇到個外籍媽媽,就同佢個BB玩,玩玩吓佢就問我做唔做保母!同埋有啲媽媽話佢小朋友唔會喺陌生人膊頭瞓着,好似麥雅緻個女、陳倩揚個仔咁,但佢哋兩個都試過喺我膊頭瞓着!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!