網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月26日 星期五

帶隊行大東山!周潤發型爆晒自拍神技 __,周潤發,

周潤發又去咗行山啦!影星周潤發(發哥)多年嚟都冇巨星架子,又不時貼地坐港鐵,而且相當親民有求必應,因而成為港人嘅集郵對象,唔少網民都會大晒「野生捕獲發 ...


周潤發又去咗行山影星周潤發(發哥)多年嚟都冇巨星架子,又不時貼地坐港鐵,而且相當親民有求必應,因而成為港人嘅集郵對象,唔少網民都會大晒「野生捕獲發 ...


周潤發又去咗行山


影星周潤發(發哥)多年嚟都冇巨星架子,又不時貼地坐港鐵,而且相當親民有求必應,因而成為港人嘅集郵對象,唔少網民都會大晒「野生捕獲發哥」嘅相添!

眾所周知發哥好鍾意行山,最近趁住天氣清涼,佢去咗挑戰香港第三高山峰,位於大嶼山嘅大東山,不過對於經常行山嘅發哥嚟講,一定冇難度佢呢次仲拉大隊約埋方中信同姜皓文(黑仔)等一齊去行添,黑仔將大合照放上社交網同網民開心Share。相中見到戴住頭巾型到爆嘅發哥大晒自拍神技,其他人就排排坐等影相,見到佢哋都笑容滿面,認真開心。

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!